sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Kızımla beraber The Kid seyrettik, çocuğa baştan çok üzülse de sonunda beğendiğini söyledi. Yüz ifadesinden 10 üzerinden 7 verdiğini anladım. Kesilen puanlar da muhtemelen siyah beyaz oluşu, diyalogsu... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Tam anlaşılmadı, 80'ler sinemasından nefret ediyorsun orası tamam. Sırf diyalogların biri bitmeden öbürü başlıyor diye Raging Bull'u sevmedim mi diyosun, bak komple 80 sinemasını geçtim sadece Raging ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: yeni gelir kapım. Vay anam be sen ona mı takıldın. Madem o kadar takılacaksın onun doğrusu "kanuni"dir, "meşru"dur. 1930 larda uydurulanlarla, ingilizceden devşirilenler aynı soyun kaderi. Ama dediğin doğru legal demem... |
17 yıl önce | |
|
Re: yeni gelir kapım. Legaliteye takılmışsınız ama ben onu sizin iyiliğiniz içiin söyledim. Yaka paça atılma durumu da olabilir diye ama anlattıklarınıza göre benim 15 sene önce maça giderken bindiğim vapurdan hiç bir fark... |
17 yıl önce | |
|
Re: baş kaldırıyoruz Ben de olmaması taraftarıyım. Site için de hiç hayırlı olmaz bu tür işler. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: baş kaldırıyoruz Gönlümüzce paylaşsak derken warez falan mı? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: FF Magazin Forever Güzel haber, hayırlı olsun Özgür. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: yeni gelir kapım. Eğer gerçekten kafayı kırıp satmayı düşünüyorsan önce lagalliğini araştır derim ben. Bir şeyler satıyorlar hep ama son durumlar nedir bilmiyorum tabi. Para kazanma işine gelince mutlaka satarsın, ama ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film müzik ve telif hakları Bir eserin anonim olması onu bedava yapmaz. İcra edenin de telifi vardır. Her Mozart eserini kafanıza göre kullanmanız lazım o zaman ama öyle olmuyor onu icra edenin telifi var ve onu ödemeniz gerekli... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler 2.sezonunda bırakmıştım ben de BSG'yi. Şimdi madem ki bitiyor dediniz dün akşam 2.Sezonu komple attım fırına. Öyle yavaş yavaş izlenmiyor o dizi. Hepsini birden izleyeceğim. En fazla bir kaç gece sylo... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Üç Maymun Haber sıkıntısı yok, haber vermeme olanı gizleme beyin sulandırma sıkıntısı var. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Videodaki rafatsız edici ses.. Arkadaşım sen örneği koy buraya sonra bakalım. Ses tonu değiştirmek her programın harcı değil. |
Forumda Adobe Premiere |
17 yıl önce |
|
Re: ıssız adam Ne demek istediğimin anlaşıldığını düşünerek daha fazla uzatmayacağım. Kezzap kendini o filmi çeken adamın yerine koy ve ilk yazdığını bir daha oku. Bebeler hakaret değildir, baba parası demedim, mese... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: ıssız adam Ali, Benim demokratlığı, "herkesherşeyiyapsın"cılığı dayattığımı düşünmene şaşırdım. En nefret ettiğim cümlelerden biridir ama "yazdığımı bir daha okursan" Hegel'in yaptığı gibi isteyen istediğini ele... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: ıssız adam Ne çekeceklerini bana mı soracaklar kısmınına cevabım evet. Benim ahlak anlayışıma göre bizimle aşağı yukarı aynı konumda olan bu insanların (mesele cidden paralı olmaları değil, mesajın devamında da ... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |