sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Reklam derken nelere dikkat etmeliyiz ? Yakında Özgür daha geliştirilmiş bir formattaki forum kurallarını yazacak. O zaman daha iyi anlaşılacaktır. Eğer spesifik bir durum ya da bir eksiklik/aksaklık ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Bakalım deneyelim. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler İmzalar olsun ama reklam koymak, resim koymak çok manasız. Uyarıldığı halde devam eden çıkmaz herhalde artık. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: trde final cut kullanan varmi? 23" Cinema display zaten 1000 euro yahu. |
Forumda FinalCut |
17 yıl önce |
|
Re: Zaman üzerine bir minimal Peki zenciler oynuyosa filmde, hala minimal mi olur ? Deneysel olur her şekilde. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: FF Magazin Forever Gizli değil, anasayfada adlarımız yazıyor. Hayırlısı olsun bakalım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: uyuyanlar çok teşekkür ederim,bu yorumdan sonra -de lere -da lara dikkat edicem 😀 Çok basit: de'yı da'yı cümleden çıkarınca anlam bozuluyor mu bozulmuyor mu buna bakacaksın, bitti gitti 🙂 Bir de soru ekleri -m... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: "Tabiat üstü" / psişik olaylar / fenomenler Cin görünmeyen varlık anlamında çok geniş bir kavram... Yahu arasıra göründüğü söylenenlerden bahsediyorum işte. Yoksa görünmeyen varlık diye girdin mi, mikroptan gireriz kuantum fiziğinden çıkarız, h... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: "Tabiat üstü" / psişik olaylar / fenomenler Peki ya cinler, ecinniler. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Zaman üzerine bir minimal Görüntüde minimal, ama bir ıceberg. Aynı baconun filmi gibi 😀 |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Çok iyi filmmiş bu, Onur Ünlü bir çok kısa film heveslisinin aklına ilk gelebilecek bir konudan mükemmel bir film çıkarmış. Çok eğlendim izlerken. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Kavramlara daha derin bakmadigimiz surece ona fak buna fak gider boyle. Kavramlar kimsenin tekelinde degil. Resim illaki kalkar da, boyle olaylari burada gormek uzucu. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Refleks cevapların azlığı, salim kafayla yazılmış mesajların çokluğu müdahaleleri azaltacaktır. Sen de çok çok daha rahat edeceksin akabinde tabi. Zaten o halde sorun çıkartanlar da çok aleni kalacakl... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Bu demokratikti demokratik değildi tartışmaları çok olacaktır daha Özgür, forumların kaderi bu gidenler gelenler meseleleri vs ile örülmüş. Yanlız mesaj atmadan önce okuduğumuz şeye refleks olarak cev... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Olm okumaya yetişemiyorum öyle heyecanlı, acaipte tuvalete gidesim var gidemiyorum. eheh 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |