sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Program Önerileri (kurgu,montaj,efekt vs. harici) Eylem'e virüs girmiş haberi yok. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: deliricem yardım Bir anda mı oldu böyle? |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Fikir birliği yapmak zorunda değiliz tabii, ama ben bunları daha önceden hiç düşünmedim. Bu konu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu sen itiraz edene kadar. Bu iletilere müdahale edilmemesi fikrini... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! ali.ünal, Moderasyonun müdahale noktaları ve esaslarına ilişkin yazarken sickman özelinde yazmıyorum diyorsun, çok güzel. Ben de forum kurallarına ve yürüyüşüne ilişkin fikirlerimi yazarken senin özel... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de söyleyeceklerim var ! Önce herhangi bir yanlış anlaşılma ya da ayarı kaçırma olduysa özürlerim kabul olsun. Forum ve işleyişi konusunda yeni bir adam değilim. Birden fazla yerde yazdım yazıyorum hala. Forum işleyişi açısı... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Ses Kurgusu E diyalog ortadan verilir bunun sağı, solu, yönetmen tercihi olmaz. Uzaklaşan görüntü için katılıyorum ama, tercih. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Ses Kurgusu Bana katılmadığın yerleri anlamadım. Ses-foley derken uçtun gittin mi ben mi kaçırdım. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Avid kurulum sorunu Minimumda mbox2, iyiymiş. Biz m-powered çıktı da kurtulduk. |
Forumda Avid |
17 yıl önce |
|
Re: Ses Kurgusu Diyalogların sağdan soldan gelmesi pek kullanılan bir şey değil. Ortadan vermen daha yerinde olur. Ses effektlerini sağa ve sola panlayabilirsin. Televizyondan uzaklaşsan bile sesi aynı kalmalı, ama t... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Avid kurulum sorunu Karışıklık olmasın, Avid donanım seçiyor mu bilmiyorum. Ama Protools seçiyor. Eğer bir Digidesign ürününe sahip değilseniz Protools çalıştıramazsınız. Avid firması Digidesign'ı satın aldığı için Avid ... |
Forumda Avid |
17 yıl önce |
|
Re: Avid kurulum sorunu Protools tanımadığı donanımlarla çalışmıyor diye biliyorum ben. |
Forumda Avid |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire Adamı aylarca foruma çağırdık, gelir gelmez attığı mesaja bak.. Git abi geri :P. Çağırmayı bilmiyorsun demek ki evladım. 😀 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Ses Kurgusu Ben Nuendo kullanıyorum. Sadece ses işlemek ve kaydetmek için yapıldığından görüntü ile ilegili bir işlevi yok programın. Film sesleri için diyebileceğim şey seslerin yerinde düzgün kaydedilmesi öncel... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin Görkem, derin film incelemelerini özlemiştim. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Ses Kurgusu Tersten başlayayım, bildiğin programı kullan. Başka program tavsiye edebilirim bir sürü program var ama bildiğin program şu aşamada en iyisidir. Kurgu yapacağım diye oturup program öğrenmeye çalışmak ... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |