sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Bir film az izleniyorsa ortada bir sorun vardir gorusunu savunuyorum. Ben bunu anlayamıyorum işte misal. Her şeyin çok mu izlenmesi lazım. |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Yoo ben kimseyi suçlamıyorum ki baco. Sadece anlamlandırmaya çalışıyorum. Tanımlamaya çalışıyorum. "Sen böyle düşünüyorsun" demenin neresi yanlıştır. Sana cevap yazıyorum yahu ecinnilerden bahsetmiyor... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Bir tuhaflık var demek ki. Birilerinin kendi zevki için film çekmesini siz garipsiyorsunuz gibi geliyor bana. İllaki bir mal meta olarak bakıyorsunuz olaya. Oysaki böyle bakmayan adamlar var demek ki.... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? İşte derdinizi söylemeniz için böyle bir platform var burada. Yanlız filmin umuma açık yerlerde gösterilmesi ve elit bir tabakayı bekleme konusu çok çetrefilli. Aynı şey televizyonda da oluyor. Sanat ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Yapılan işi iyice manavlığa çevirdiniz yanlız. Bir film yapıp grup-dernek kurup göstermek, sinema da beğenmediğiniz zaman parayı geri istemek çok mantıklı savunmalar değil. Tabii ki sinemada gösterece... |
17 yıl önce | |
|
Re: Mahsun Kırmızıgül Yönetmen midir? Mahsun Kırmızıgül iki tane film çekmiş. Yönetmenliğinin artık tartışılacak bir yanı yok. Filmini beğenirsiniz beğenmezsiniz o ayrı. Onun bunun sıfatını tartışacağına iş yapmak gerekir. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Hayat Var - Reha Erdem Tamam onu izledin de, ne diyorsun film hakkında bari bir kaç cümle yazı ve on üzerinden bir not olsun film hakkında. Yoksa kimse kimsenin ne izlediğiyle ilgilenmez, bir yorumu y... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Ucuza Teknolojik Aletler TTnet Adsl abonelerine abonelik şartlarına göre ücretsiz Wi-Fi erişimi veriyor. Ayda 400 dakika kablosuz bağlantım oldu, tabi hizmetin verildiği yerlerden. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Küfür etmek yasak arkadaşım, her dilde yasak. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Toker, hoşgeldin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Film müzik ve telif hakları Herkes Bach ya da Beethoven eserlerini kullanabilir, siz de kullanabilirsiniz. Ama bir Cd satan yerden aldığınız cd deki kayıtları kullanamazsınız kafanıza göre. Eserin telif hakkı düşmüş olabilir. Bu... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler 30 Rock da 2 sezon izledim, hatta âşıktım Tina Fey'e bir ara. Sarah Palin taklidi de güzeldir. 3. sezonu izlemek gelmedi ama içimden henüz. Alec Baldwin'e hayranım ben orda. Hatta geçen akşam rüyamda,... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Film müzik ve telif hakları Yazdıklarım genel olarak bu soruya cevap arayanlar için tgygntkn. Bence yaptırdığınız orjinal müzikleri kullanın. Let It Be telifi için Michael Jackson ile görüşmeniz lazım bildiğim kadarı ile çünkü 🙂... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Film müzik ve telif hakları bu başlık açılmışken merak ettiğim bi soruyu sorayım ben de o zaman.mesela ben filmin başında sadece bi 40 saniye bir de sonunda bir15 saniye beatles-led it be şarkısını koymak istiyorum.bunun telifi ... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Battle Star Galactica'yı yapanlar insan değil. Sylon muhtemelen. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |