sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Dışardan öyle gözüküyorsun demek ki 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Film müzik ve telif hakları Hayır ben çaldım diyorsun biri sorarsa, kimse sana sormaz zaten onu. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Omega Evleniyor - 10 Mayıs 2009 Hayırlı olsun, bir yastıkta kocarsınız inşallah. Forumdan birileri de gidip düğüne sanatsal bir bakış 🙂 getirse güzel olur bence de. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Bu başlık sürekli elimin altına geliyor ama ben inata girmiyordum. Aklımdakini yazayım da kurtulayım dedim, dayanamadım artık. 🙂 Çok moda bir laf bu "dizi izlemiyorum" lafı. Ama ben vallahi hiçbir diz... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Edirne'den Yardım Çığlığı Handy35 biraz zor olabilir ama HV30'u olanlar vardır illaki. |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Duş almak yetmez hamama gitmen lazım. |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Hehe, yönetmenliğin el kitabı evet. Ben gördüğümü yazıyorum, işin ilginci bu sitede o kadar yönetmen adayı var en alakasız olarak ben böyle bir şeye soyunmuşum hayret 🙂 O kadar sert değil tabi. "Sanat... |
17 yıl önce | |
|
Re: Mahsun Kırmızıgül Yönetmen midir? yardımcı, 3-4 defa özel mesaj ile bir kere de az önce buradan söyledim. Türkçe'ye dikkat edelim, daha güzel okunaklı yazmanın faydaları şöyledir, insanlara saygıdır falan diye ama görüyorum ki derdimi... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Arkadaşlar bir şeyi anlatamadım ben demek ki bir daha deniyorum. Film yönetmenindir. Franc'ın dediği gibi yönetmen kimseyle anlaşma yoluna gitmez, istediği sonucu ortaya çıkartacak adamları bulur ve o... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Bundan sonra senin yaklasimin gibi kelimeleri birinci anlamlari ile alip duz mantik ilerliyecem ve ilk sorum cok basit olacak. Senaryosunu yazmadigi filmi yoneten bir yonetmenin filmini izliyoruz. Yon... |
17 yıl önce | |
|
Re: Mahsun Kırmızıgül Yönetmen midir? evet 2 filmide gişede başarı elde eden Mahsun kırmızıgül yönetmenmidir? Bu cümlede dört tane dilbilgisi hatası var; zoru başarmışsın. Bu da açılan konunun anlamsızlığını kuvvetlendiriyor. Dilbilgisi k... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? Bu nasil profesyonellik anlamadim. Profeyonel bir is yapiyorsan isin her yonunu hesaplarsin. Sinema sadece gorsel degildir. Yonetmenin dunyasi degildir. Bir filmi sadece yonetmen cekmez. Bir film sade... |
17 yıl önce | |
|
Re: Film Kimin İçindir, Derdi Ne Olmalıdır? havaya konuşmazsak hep hır çıkar... Kimseye hakaret edilmediği sürece bir şey çıkmaması lazım. Eğer fazla egosu kabaran olursa düşünürüz o zaman. Zaten hakarete izin vermeyeğimiz kuralların ilkinde ya... |
17 yıl önce | |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Filmi güzel değil yanlız. Ben beğenmedim. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |