sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin Zepra. Dude, kim o ben anlamadım moruk :). |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İlginç Bir Oyun Sende kendi verdiğin linke tıklayarak oynadın ilk galiba :). |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Rütbe olayıyla ilgili Dude'un dediği doğrudur, herkese ayrı rütbe uğraştırıcı şu aşamada. Zamanımız elverdiğince aksaklıkları gidermeye çalışıyoruz. Bir de "Recruit" olayı var tabi. O da şöyle ki, rüt... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Boş bir sürücünüz varsa bence deneyin. Kurulumu zor değil ama ayarları tutturamayınca açılmıyor meret. Ben en az 30 defa kurdum. Ama sonuç güzel. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Yenilikler ve Duyurular Sayın Filmfabrikası çalışanları. Bugün itibari ile Bahadır Çolak (baco) Fabrika yöneticiliğine atanmıştır. Artık mesai saatlerinde kendisi sorumludur, tuvalete gitseniz izin alacaksınız kendisinden, m... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Ben renderdan falan anlamam, bana çalışır mı diye soranlar oldu ben de denedim, çalışıyor. Nasıl kurulduğunu ben de çok aradım zamanında. Çok zor değil, bu ilk kurduğum sistemdi onun için yakında yeni... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Bunu soranlar olmuştu. Böyle bir şey PC'de mümkündür. Ben becerdim en azından. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Bunun kısa versiyonunu okula girmek için çekmiş diye biliyorum ben de. Birimiz yanlış biliyoruz demek, doğrusunu yazın öğrenelim. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Omega Evleniyor - 10 Mayıs 2009 Ben de derim ki hemen çocuk yap ve Kenan'ın dediklerini dikkate al. Gerçi demişlerdir daha önce ama sen uçurumdan atlamışsın bi kere artık. Havadaki adama tavsiye olmaz. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Başka Önerisi olan Ntg-1 ve 2 bu konuda fiyat performans açısından çok iyidir. Distribütörleri de başka markalardan daha iyi Türkiye'de, ben tavsiye ederim onları. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |