sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: PizzaBoy Pizzacı olsaydı olurdu belki. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Bu İzmir'den birisi daha vardı, yazarken hatırladım Lou Reed. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Quiknet Benim o konu ile ilgili duyduğum şey, dava açanların sabir ücretleri iptal ettirebildiğiydi. Yani tek tek dava açmak gerekiyormuş. Yanlış da olabilir ama hayatımda böyle saçma bir şey duymadım demişti... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Vay, Mustafa abi hoşgeldin. Abi geçen aradık seni ya ben mangalın başında etleri düzeltmekle meşguldüm 🙂 eheh. Konuşamadım, kusura bakma. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Tamam tamam yanlış anlaşılmalar silsilesi olmuş. Dışarı çıkın hava alın bak bahar geldi. Tişörtle gezdim bugün. Bahardan güzel şey var mı yahu. İnsan dediğin güneş enerjisi ile çalışır. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Quiknet Ya zaten telefon almayacağım işte. Hiç konuşmasan 15 lira fatura geliyor, soygun yapıp fatura kesmek gibi bir şey bu. Zaten kullanmıyorum sırf bu adsl yüzünden var telefon. İşteyken voipwise diye bir ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Quiknet Adsl ile quiknet arasında bir tercih yapmam gerekiyor. Fİyat olarak quiknet'in çok ilerde olduğu kesin de, kullanan var mı? Bağlantı nasıl, kesilme var mı, hız stabil mi vs. gibi bilgiler bulamadım ha... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Adam sir oldu, yazmaz artık Türkçe falan. Bundan sonra böyle |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hehe orası doğru, yeniler eziliyor değil mi hep. Dur bakalım ne zaman patlayacak o muhabbetler, kaçınılmaz son biraz da değil mi. Yanlız askerde tertipçilik var, süper bir olay yahu aslında. Tabi okuy... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Tabi, orası doğru Görkem. Diyorum ya daha toparlanıyor anca ortalık. Sonra editörler, etkin üye'ler falan bir sürü çeşit üye olacak inşallah. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Edius 5 Hahahah şimdi farkettim bu nasıl bir kategori tanıtımıdır yahu 😀Kurgu basittir, zor olan basit kurgu yapmaktır düsturundan gidenler, ne ediusunuz da yau ceçun içeriye. Hehe, beynim sulanmıştı biraz. A... |
Forumda Edius |
17 yıl önce |