sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Vegas Pro 9 Vegas Pro 9 sahneye çıkıyormuş. Bana niye böyle bir mail geldi anlamadım ama Sony ile sevişiyoruz yıllardır ondan herhalde. |
Forumda Vegas |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! The Dude Last Samurai Kayıt: Pzr Nis 16, 2006 7:22 pmMesajlar: 3931Konum: İstanbul Ha gayret, 69 mesaj sonra layığını bulacaksın moruk. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Chugyeogja Bu filmi bulup izleyin derim. 2008 yılındaki iyi kore filmlerinden biri. Belki de en iyisi. Eğer Kore tarzı sinemayı seviyorsanız bayıla bayıla izleyeceksiniz. 10 üzerinden 8.5 |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Aa doğru, 32 bin lira bu. Öde, sonra itiraz et demezler herhalde. Olacak iş değil çünkü. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Bu 32 lira değil mi yahu. Ben mi karıştırdım yoksa. 32 liraysa iyi gelmiş. Diğer ihtimaller çok fena. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: The Wrestler Ben çok beğendim bu filmi. Aronofsky'nin yaptığı her işi beğendim şimdiye kadar. Gerçek şeyler gösteriyor ve gerçekler acı maalesef. Bu filminneredeyse tamamının Rouke'un arkasından takip ediyor olmam... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: "Dereyi Tanımadan Paçayı Sıvama" Meselesi Çok iyi tespitler yapmışsın Görkem ama cevap gelmemiş nedense. Behsettiğin şey de dereyi tanımadan paçayı sıvamaktan ziyade cin olmadan adam çarpmak bence. Önce eliyüzü düzgün bir iş yap da sonra yeni... |
17 yıl önce | |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Çıkan fikirleri en son toparlarken ne kadar uyar ne kadar uymaz ona bakarız artık. Hele bir fikirler çıksın ortaya, varsa, ona göre bakalım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Kimi yazsak geliyor demek ki. O zaman biri vardı, aa nicki yine unuttum ama ya. Hoş geldin Lou Reed. Baya renklendi ortam bu ara yahu. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Herkes istediği kategorileri yazsın o zaman, bir birikime ulaştıktan sonra bir ön toparlama yapalım. Bakalım nereye gider işin sonu. Ama alt kategori olayına girmeyin. Çorba oluyor sonra. Bir de, for... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Beni sizler varettiniz, eheh. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |