sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Neden macintosh? Diskler Mac OSX Extended Journaled olarak formatlı. Kurarken formatlamıştım OSX'i. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Hehe, yahu paramız olsa alacağız zaten bir Mac ama çok para istiyorlar Türkiye'de biliyorsun işte. Zaten kurgu-montaj programları çalıştı ama ProTools çalışmadı meret hasta etti beni. Hard disklerim y... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Eskilerini düzenliyorum zaten genel çekim sorunları başlığı içinde ışık-ses-görüntü yönetimi sorularını ayıkladım ve başlıkların altına taşıdım. Başka karışıklık olanyer neresi söyle bakalım, bi el at... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... akaratas, şu haliyle olan başlıkları bu haline getiriyoruz zaten. Yani esktra başlık bir kaç tane ekleniyor ama silinen-birşeltirilen de olacaktır. Fakat alt başlık meselesi karıştırıyor işi. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Moruk en basit haliyle böyle olmalı, bana da başta karışık geldi ama şöyle bir uzaktan baktım çok mantıklı. Varsa başka önerin dökül, hep şikayet hep şikayet. Hadi bi el at bakalım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? İlk kurduğun olduğuna göre aynı şekilden gitmeliydin demek ki. Bütün sır oradaki ayarlarda. Tavsiyem update edilebilir sistem kurma. Eski stil sürücüleri kur, onlar daha iyi çalışıyor. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Ben Görkem'in dedikleri üzerine bir düzenleme yapalım derim. Ana konular ve hazine sandığı aynı kalır. Yanlız hazine sandığının içine Fabrikapedia diye bir başlık açıp sinema sözlüğüne oradan devam ed... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Ses kartının mac driverı yoksa eğer hiç şansın yok. Ama ekran kartı seçeneği başta çıkanlardan seçilmesi lazım. Oradaki listede yokmuydu senin kartın. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetim Ben burayı atlamışım akaratas kusura bakma. Şimdi gördüm ve yönetim adına değil ama kendi adıma cevap verebilirim sanırım. Uyarılar konusuyla ilgili bir istatistik hakkında bilgim yok tabi. Daha önce ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Dublaj İle İlgili Bütün Sorular Bu yaptığın işlemleri bir video yapmalısın bence. Bir çok insanın işine yarayabilir. Bitirdikten sonra bana bir gönder yanlız, merak ettim. Soundbooth güzel bir program olmalı gerçekten bu konuda. Akş... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: The Wrestler Ben bir oscar beklentisi olduğunu sanmıyorum Aranofsky'nin. Öyle olsaydı böyle bir alışılmadık anlatımı tercih etmezdi herhalde. Ben gerçeklerin öyle olduğunu düşünüyorum. Bu gerizekalı spor ya da her... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Ben burayı atlamışım, kusura bakmayın. İatkos'tu kurduğum evet. Yanlız yukarıda resimlerdeki şey Mac OsX'den ziyade FinalCut programı içindi. Yani PC'de FinalCut kullanılıyor demek istedim. Tabi içine... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Cart diye diyosun, olabilir. Yırtmadan becermek lazım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: The Wrestler Ya bir Mickey rouke filminde bu kadar duygulanacağım aklıma gelmezdi daha önce. Kızı ile olan sahnelerde baya baya etkiledi beni özellikle. Yıllar önce Greenwich Papazı diye bir filmini seyretmiştim R... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 26 Nisan Taksim - (Mino'nun Doğum Günü) Vaay, bana çok istek var demek. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |