sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Park Chan-wook'un Oldboy ve Ben bir robotum ama sorun değil'den sonra ne yaptığını çok merak ediyorum.Ben izlemek için Cannes'a bile gidebilirim o derece. Hele ki bir vampir filmi ve Park ikilisini dü... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Incipit - Romanların İlk Cümleleri "Bütün mutlu aileler birbirlerine benzerler. Mutsuz ailelerin mutsuzlukları ise, kendilerine özgüdür." Lev Tolstoy, Anna Karenina Mutluluklar birbirine benzerler, ama her talihsizliğin kendine özgü bi... |
Forumda Kitaplar |
17 yıl önce |
|
Re: TEST ALANI Lan bu misafirler hala buraya yazıyor yahu, utanma yok mu olm sizde. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 26 Nisan Taksim - (Mino'nun Doğum Günü) Yönetime karşı gizli masonik örgüt kuranların hesabını sormaya geleceğim. Aslında Dv-Art gibi bir karizmanın peşindeyim ama gelmesem daha iyi olabilir o açıdan. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Ver elini ortayı bulalım sör. Görsel Efekt ve 3D olsun o zaman. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 26 Nisan Taksim - (Mino'nun Doğum Günü) Ben gelmeye çalışacağım. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... Işık çekerken yapıldığı için orada sanırım. Yani film çekerken nasıl ışıklandıma yapılmalı, karşılaşılan sorunlar falan diye. Çekim öncesi başlıkların çoğu "arayış" için zaten. Taknik malzeme başlığı ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... YÖNETİM FORUMU VE FİLM FABRİKASI• Film Fabrikası.com• Yönetim Forumu• Forum İçin İstekler ve Öneriler• Duyurular ve İlanlar ANA KONULAR• Serbest Bölge• Filminizi Paylaşın• Filmcilik Üzerine Tartışmala... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum kategorizasyonu önerileri.... En sondan başlayalım, enjeksiyonun dediği doğru. Bu "serbest bölge", konu dışı başlığının yerini alacak herhalde orası tamam. Ama en sonda bir karışıklık var. Fotograf makinaları zaten konu dışı değil... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Dublaj İle İlgili Bütün Sorular Evet arayüzü çok basit ve tamamen ses işlemeye odaklanmış izlenimi verdi bana da. Ama içini çok kurcalayamadım. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: The Wrestler eğer yukarda sölediklerinizi, içimizden herhangi birinin senaryosunda olsaydı, en ağır eleştiri bu kısma geleceğine eminim.ayrıca, film o kadar -bence- karakterin iç dünyası üzerine kurulu ki, bu okum... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Boom Mikrofonu Önerisi Compel'den al, garantili. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Ah bu digidesign yok mu, mahvetti beni. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |