sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Yenilikler Bundan sonra ona bakacağım ali.ünal, neden bizimki çalışmıyor bir anlayalım önce. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Yavrum evladım, sana bir gün bir şeyi beğendirince bırakıcam bu işleri, moderatör falan. Nete bile girmem bak her şeyi silerim o derece. Düzeltiriz oraları da, bu kadarını becerdik şimdilik. Neler çek... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Evet saygıdeğer forum ailesi ve işçi kardeşlerim. Fabrikamızın bağlı olduğu Holding bünyesinde bulunan forumumuz uçuşa ve alt-başlık sistemine geçmiştir. Bundan böyle Ekip Arayışı kısmında Ankara, İst... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler Sayın cemaat, forum ana sayfasına girenlerin de görebileceği gibi başlıklar taşınıyor, yeni alanlar açılıyor, bazıları kapanıyor, fabrika çalışıyor yani. Bu çalışmalar sırasında etrafa verdiğimiz raha... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Sinemada sansur ve yasaklar uzerine... RTÜK gerekli bir kurum, iyi yönetilmesi gerekli sadece. Bu sabah itibariyle Bostancı'da yapılan operasyona yayın yasağı getirdiler misal. Yayın yapan kanallar, canlı yayına bağladıkları vatandaşlardan... |
17 yıl önce | |
|
Re: Seremoni (Çekim Aşaması) Evde çorapla gezen psikopat ve ayin yapan adamın arkasındaki fiş priz olayları bozmuş biraz. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Atalarının Türk olduğunu öğrenen Jerry Seinfeld, “Gerçekten mi? Bunu hiç bilmiyordum. Büyükbabamın Suriyeli olduğunu sanıyordum. Onlar tam bir Yahudi’ydi. Bunu garanti edebilirim” dedi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Kitabını yazması lazım hayatının... Azmin zaferi felan... Bence başlık "Mermeri Deler" falan olmalı, o şekilde. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Sör, sizin yanınızdaki çaycı 120'nin efektlerini yapıyorsa, var sen düşün artık ILM'in çaycısı n'eyledi. 🙂 Fincher'ın yaş 18 miş yanlız ona mukabil dedim ben. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! FINCHER' a sormuşlar. Bir adam nasıl 18 yaşında İndustrial Light & Magic'te çalışır, soru bu. Çaycı bile olsan tamamdır yani. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: 5 KİŞİ ARANIYOR SEVGİLİ SİCKMAN benim yazılarımı okuyamuyaorsan artık yakın gözlük alma zamanın gelmiş sana ışık kursu da yetmeyecek sette napacan🙂 Vallahi ne yalan söyleyeyim okuyamuyaorum senin yazılarını, çünkü ok... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Boom Mikrofon Kullanımı Giriş sinyalini kısın kullanırken. Alırken öyle duyabilirsiniz ama kurguda aynı duyum olmayabilir, değişebilir de yani. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |