sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: fl studio Kaç yıldır bu programlarla uğraşırım, bir kere bile denemedim FL'i. O türden midi işleri yapmak için Reason kullanıyorum ama o da ne kadar kompleks olursa olsun dandik bir program nihayetinde. FL'e ço... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: "Bir gün bir gün bir çocuk..." Film toplaşması İki sevgili bulman daha kolay değil mi, niye erkeği bulup sonra kızı arıyorsun. Ya da Tolga Akman kendine bir sevgili bulsun, varsa daha iyi zaten onu oynat. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetim Sen de Alien oldun Ali. İsminle de uyumlu oldu ama artık alien'sin sen, lafına güvenilmez senin :). Mordevrimin dediği gibi yapıyorum ben de, aktif başlıkları görüntüle olayı her şeyi çözüyor benim iç... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetim Mail manyağı oldum sabahtan beri. Hepsini otomatik sildiriyorum artık, tek tek her başlığı kapattırmaktansa. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Spoiler dalgasını boşuna koymadık oraya cemaat. Kullanın onu. Ben kullanmadan spoiler verenleri gördüğüm zaman değiştiriyorum mesajlarını. Ama ilerde bu tip mesaj çoğalırsa, düzeltilemez hale gelirse ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Burası bs olmasın diye uğraşıyoruz işte. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Zepra, sen öyle düşünüyor olabilirsin ama işler pek öyle yürümüyor. Ben bir filmi izlememiş olabilirim, bu kimseye o filmin benim heyecan duyacağım zevk alacağım yerlerini önceden afişe etme hakkı ver... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: 5 KİŞİ ARANIYOR Kenan'ın dediklerini kaale alın bence, oraya verdiğiniz 900'e pişman olma olasılığınız çok yüksek. Işık alıp-yapıp deneyerek öğrenmeniz daha mantıklı gibi sanki. Ama 900 çok para. Bak koskoca Sör Baco... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: ÜYELERİN FOTOĞRAFLARI Baba sen zebrasın biz bir şey diyomuyuz, yüzümüze vurma bari. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Elvis'i Nasıl Tavladım Bu yarışmada ben, ercu, lostdream ve adlarını hatırlayamadığım iki kız aynı grupta beraber yarışmıştık. Ben barmeni oynamıştım hatta. İlk tanışıklığımız da oradandır bu arkadaşlarla. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Slumdog Millionaire Siz üçünüz aynı çeşitsiniz demek ki. Ben Görkem'in yazdıklarını bir okuyayım en iyisi, benim göremediğim ne varmış bakalım. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Yılbaşı Yolla bana da toker, ben bakayım bir şekline olmazsa. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: recep ivediki cekme teklifi size geldi ??? Alien'sin sen artık, kabul et kendinle yüzleş. Başlığı filmcilik tartışmalarına taşıyorum, daha uygundur orası. |
17 yıl önce | |
|
Re: Film müzik ve telif hakları Bir eseri kendiniz dahi çalıp keydetseniz telifi düşmedikçe sahibine ücretini ödemek zorundasınız. Telif düşmesi dediğimiz şey eserin yayınlanma tarıhinden itibaren 75 yıldır. 75 yıl önce yayınlanmış ... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |