sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: LOST Hangi sezon finali akla durgunluk vermeyen düzeydeydi ki. Hapsi birbirinden iyiydi zaten, bu sezon da öyle olacaktır. Bu Lost olmasa BSG kesinlikle bir numaraydı ama kahretsin ki senelerdir izliyorum ... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: 5 KİŞİ ARANIYOR Katılım yok ama eğer öğrenmeye kararlıysanız buradaki insanlar film çekerken katılıp yerinde görebilirsiniz olayları. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Abi bidıl gibi herife kısaca sick demiyoruz hiç olmazsa 😀 Maçası yiyen desin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler ben eski sicman i özledim ya...bağıran çağıran tersleyen...verdiği cevaplarla adamın canına okuyan.. bu ne böyle espiri üstüne nezaket...nezaket üstüne gülücükler felan... 8) Ya harbiden kardeşim, del... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Techo benim imzanın neresi mavi. Ya ben renk körü oldum ya da sen mavi hapı içtin matrixe girdin. Renkli yazı yazmayın diyor kurallarda işte yahu. Sen sardın bana bu akşam, noluyo şaka falan mı yapıyo... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Olmaz, bize taliban dedin. Yazdık onu biz kenara. 🙂 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Yahu baco onu sormamış işte güzel kardeşim, ondan silindi mesajlar, bak yanlış anlamışsın ve yanlış anlamaya benimle devam ediyorsun. Seriye bağladın yani. Biri seni durdursun yahu :). |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Yahu senin istediğin gönül olsun en kralını alırız sana nedir yani. Ama bak şimdi bir de ne var, FL başlığındaki mesajın silindi evet benim de o başlıkta mesajım vardı iki tane baco'nun da vardı hepsi... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler FL ile ilgili olanlar yanlış anlama dolayısıyla silindi sanıyorum techo, istersen özelden açıklarım ne olduğunu. Başka silinen mesajın varsa ve neden silindiğini bilmiyorsan sorabilirsin tabii. Ama Ta... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Forum Oyunu "Alttaki..." Iggy Pop ile Tom Waits öyle sağlam muhabbet yapıyorlar ki filmde, başka hiç bir isim kurtarmazdı o filmi. Alttaki sigara zararlı mıdır değil midir. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |