sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: "Uluslararası Kısa Film Festivalleri" Başvuru Listesi Müdür ne yaptın yahu, ellerine sağlık. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Re: 5 KİŞİ ARANIYOR Bahar hanım, kimsenin sizin bulduğunuz bir kursa gidip 900 lira verme gibi bir zorunluluğu yok. O kursa gitmeyen sinemayı sevmiyordur diye bir çıkarım yapmanız abesle iştigal. Eğer o kurs bedava olsay... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Bu tür mevzular dipsiz kuyu ama bizim ülkede şöyle de bir gerçek var kardeşim. Ben televizyondan gördüm bak en az 20 tane manita kovalamaya gelmiş adam vardı orada. Bütün gün seyrettim neredeyse hep a... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler 35mm adaptörler bölümü de Film Okulu - Çekim Öncesi kısmına alt-forum başlıkları ile beraber taşınmıştır. Ne de güzel olmuştur. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Direk kur, hiç bir şey yapmana gerek yok. Sonra bilgisayar açılırken boot menu'ye gireceksin (anakartın markasına göre f8-f12 falandır) ve bilgisayarın hangi harddiskten açılmasını istiyorsan onu seçe... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Dual boot kolay. Zaten XP'yi kurunca kendiliğinden oluyor, başlangıçta f12 ile sistem seçiyorsun. Türkçe klavye de ben kullanıyorum, birisi doğru olmalı oradaki seçeneklerden. Tavsiyem mac forumlarına... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Askerlik yapın, iyidir. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Neden macintosh? Hepa, Türkçe karakter desteği var. Eciş bücüş yazmamak için yeterlidir bunu kurmak. Ayrıca daha önce yazmıştım. XP'yi ayrı harddiske kur mümkünse. Aynı hd'de saçma problemler çıkartabilir. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Mizah / Fıkra / Espri Yes i know olacaktı o yazı sör. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |