sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Sergio Leone Popüler kavramıyla ilgili bir sıkıntı var galiba. Popüler sanıyorum popülasyondan türemiş, çok kişiye ulaşan, çok kişi tarafından beğenilen anlamında. Bir de zamanın etkisi var tabi. Belli bir zamanda... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Neden Hollywood yapabiliyor da… Azı karar, çoğu zarar herşeyin Kezzap. |
17 yıl önce | |
|
Re: Yaşayan en iyi 10 yönetmen listesi.... Haneke'nin pozisyonu çok tartışılır. Ben bu tür listelerde yaşayıp yaşamama seçeneğini anlamayanlardanım. Yani yaşasa ne olur ki. Önemli olan maldır. Adam ölmüş ölmemiş mevzu değil, netekim bak iki ha... |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 10 yönetmen listesi.... Bu listeler çok fazla "neye göre, kime göre" durumu içeriyor. Bence hiç mantıklı bir liste değil. Ama çok beğenen de çıkabilir tabi. Kafadan Hitchcock'un olmadığı bir liste bu. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Kimi yazsak geliyor demek ki. O zaman biri vardı, aa nicki yine unuttum ama ya. Burayı düzeltirken hatırladım. fidemservare, o nerde. Bak üyeymiş hem de, sözlüğe yazmakla olmuyor öyle. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: 5 KİŞİ ARANIYOR Bahar, madem işini iyi yapan bir adam buldun ve set ortamında olmana izin veriyor, bence hemen git yapış ona nerede çekim yapılıyorsa. Seyret, yardım et, bak, öğren. Bu güzel bir fırsat. Ama burada ya... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Değerli tebaa, forumda vuku bulan bu servis anavileybıl temaşasının sebebi kıymetli padişahımız tarafından bilinmekte olup, sıhhatle neticelendirilmesi için daha çok ganimete ihtiyaç duyulmaktadır. Ti... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Bir ara asdsads yazıyordum, kimse bir şey demiyordu onlara haa :). Tabi sickman arkandan gelip düzeltiyordu çünkü, ondandır belki. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |