sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: İlginç Web Siteleri Bana da bir Alman rastgeldi demin. Araştırmalara göre 2050 yılında Rükler ile Almanlar neredeyse aynı nüfusa sahip olacaklar ne diyosun dedim. Turkler moron dedi. Öyle olsa bile gerçeği değiştirmez. T... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İlginç Web Siteleri Manyak milletiz işte, niye orada size rastlayayım yahu. Buradan konuşalım ya. Hi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İlginç Web Siteleri Tutsağı oldum, kölesi oldum. Yaktın beni de kendin gibi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: FF - Portal sistemi Beta www.filmfabrikasi.com a girince anasayfaya atsın. Ekşi'de bile o link var netekim. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: 1 Mayıs İşçi Bayramı Nihilprophet, yazdığın şey biraz daha okunaklı olsun nokta koy, virgül koy, boşluk koy. Okuyabilelim. Forum kuralları açıktır. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Tam emin değilim ama "bu ve öyle" kelimelerinden çok "bu ve ile" kelimelerinden çıkmış gibi geldi bana. Bu-şu-o/böyle-şöyle-öyle gibi. Bu-ile şu-ile o-ile diye düşünüyorum ben. Dil çok zevkli bir şey,... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Alien'lık sana yaradı Ali. Bunu ben yazamam misal böyle, eski günleri özlüyorum. Ona gider, buna fırça beğenmedin haykır böyle senin gibi. Sanki bir gece delirip gün içerisindeki bütün yazım kuralları... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Genel HataSQL ERROR [ mysqli ] Hala bunlarla karsilasiyorum. Ozelliklede "Aktif basliklari goruntule"'ye tiklayinca |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler ve Duyurular Foruma dün gece meydana gelen saldırıda ele geçirilen General Error kod adına sahip asi General Erol'dan işkenceyle aldığımız bilgilere göre, çalışmayan "Yeni Mesajlar" ve "Aktif Başlıkları Görüntüle"... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden Hollywood yapabiliyor da… Kenan Sör ile benim mesajımın gayrı ciddi olduğu aşikar zaten. Kimsenin sosyal görüşüne bir şey dediğimiz yok yahu, sadece biraz hava yumuşatma, biraz hoşgörü o kadar. He istemiyorsan bizi biz gideriz... |
17 yıl önce | |
|
Re: Rütbeler....? Görkem, henüz delirmedin panik yok. Rütbeleri mesaj sayısına göre artan bir ivmeyle ve sıfatla değil de, eğlenceli olsun diye her 100 mesajda bir değişen şekilde ayarladık. Bu 1000 mesaja kadar böyle.... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Neden Hollywood yapabiliyor da… Franc, Mac mi kullanıyorsun. Eğer mac kullanmıyorsan şu klavyendeki Türkçe karakterleri kullan, yazdıkların daha okunaklı olsun. Çalakalem de yazmazsan bir de tam olur, tadından yenmez. Diğerleri, Yü... |
17 yıl önce |