sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Reklamlarımız ve Filmlerimiz Bence hiç anlatmasın, bir filmin müziğine 5 milyon veriyorlar. |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema ; Bilim midir, bilim değilse Sinemabilim nedir ? Birincisi kimin umrunda? Açık seçik soruyorum, kimin umrunda? Aramızda sinema teorisyeni olmayı planlayan var mı? Belki Kezzap falan planlıyordur bilemem, o zaman tartışsın tabii, ama şu var, Sinema d... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema ; Bilim midir, bilim değilse Sinemabilim nedir ? Ben bana bir şey kazandırsın diye yazmadım, değil seni kişmseyi azarlamak gibi bir niyetim yok. Ama yazdığın şeyin saçmalık olduğunu gayet masumane söylemiştim, azar tonu değildi o. Sen ona takılmayıp... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema ; Bilim midir, bilim değilse Sinemabilim nedir ? 50 cmlik bir nesnenin üstüne oturup, porno film çeken bir kanına sen sanatçı değil diye git hakime, hakim kadına deli der belki : ), ama sana diyeceğini daha çok merak ederim.Ne diyorsun Franc, ne ala... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema ; Bilim midir, bilim değilse Sinemabilim nedir ? Franc, hala ısrar ediyorsun. Bak ısrarla hala benim anlamadığımı ima ediyorsun. Bilerek yapmadığını, bilinçaltından tetiklendiğini düşünmeye başladım artık. Yahu kardeşim başından beri okudum diyorum,... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema ; Bilim midir, bilim değilse Sinemabilim nedir ? Üsttekinden bağımsız olarak şuna da cevap vereyim. Benim yaptğım da sanattır kardeşim, kim iddia edebilir tersini mahkemeye git falan demiştin bir önceki sayfada. Bir piaynonun başına otur ve Bach ile... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Tekrar söylüyorum Franc, adam gibi okuyan diyerek beni kızdırmaya çalışıyorsan pek beceremiyorsun. Bana hakaret etmeye çalışıyorsan elini korkak alıştırma. Ben sana yazdıklarının saçma olduğunu söyled... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Yani şimdi ben elime kamera alsam ve sokağın başına geçsem, hızlı geçen arabaları çeksem. Bu benim için estetiktir varsayalım. Bende sanat yapmış olurum. Aksini iddaa edebilecek biri varsa yazsın yani... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Önce bir şu seviye sorununu çözelim, hiç tanımadığın biriyle konuşurken götümle mötümle diye konuşmuyorsundur herhalde. Karşındakilere ilkokul öğrencisi gibi davranma hakkını saklı tut, saygı ile yakl... |
17 yıl önce | |
|
Re: Sinema-Bilim-Teknoloji-Sanat Kamerayı kullanan herkes sanat mı yapıyor. Ben ne zaman bu başlığa yazmak için girsem aklıma mantığıma sığmayan cümlelerle karşılaşıp vazgeçiyorum. Ama bu bir başka süper olmuş Franc. Kamera kullanan ... |
17 yıl önce | |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Hop biz ne olduk şimdi otomatikman o tarifeye mi geçtik yani, bak ona göre 7/24 küfür edicem bulduğum her kanaldan. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Final Cut Studio 2 Kurulumunda Sorun FinalCut normalde 5 dvd. Diğer eklentiler ile birlikte toplam 50 küsür gb. Sendeki dvd kurulumu başlatan dvd. Sadece FinalCut ile bir şey daha vardı onu kurabiliyorsun ondan. |
Forumda FinalCut |
17 yıl önce |
|
Re: Final Cut Studio 2 Kurulumunda Sorun O dvd ler elinde olmadığı için hata veriyor. Seçenek olarak çıktığı zaman sadece FinalCut'ı işaretle kurulum için, diğerlerini işaretleme ve son olarak korsan kullanma, çok günah. |
Forumda FinalCut |
17 yıl önce |
|
Re: ÜYELERİN FOTOĞRAFLARI Ama saçlar biraz uzun kaçıyor işte. Not: Mustafa abi yorumunu niye sildin yahu, ayıbettin bak alınacağız falan mı sandın abi. Sen ne dersen kabulümüz abi boynumuz kıldan ince :). |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Ben buraya kim olduğumu yazayım da başlangıç olarak, daha iyi tanışalım, kim kimdir ne iş yapar bilgimiz olsun, birbirimizle alakamız olsun. Adım Kerem Çakıroğlu. Yaş 31 yolun en sakat kısmı. İstanbul... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |