sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: En İyi Üçleme İnarritu'nun Amores Perros, 21 Grams ve Babel'den oluşan üçlemesi muhteşem bence. Hele ki Amores Perros. Bir de köfte-patates kızartması ve pilav. |
17 yıl önce | |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Yahu geçmiş zaman işte. Şimdi çok farklı bir dünya var artık, o günün şartları koşulları bilmemnesi vesaire. Bugünden bahsetmek lazım, cancağazlarım. Hep şey vardır ya, geçmişi bilmeyen geleceği bilme... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Fringe Ben izliyorum. Yanlız karar vermeleri gerekiyor her bölüme ayrı konu mu, yoksa devam eden tek bir konu mu. Her bölümde bir macera olayı beni pek açmıyor bu tarzda çünkü. Arkada devam eden bir konusu o... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Yani festivaller için ayrı bir ana başlık mı açalım ana konular kısmına, onu mu diyorsunuz. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoş gelmiş sefa getirmiş. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Ben giriyorum mecburen, ama spoiler ibaresi kullanmadan spoiler verenin ve ona yataklık edenin cezası çok ağır olur, beni hiç unutamaz. 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: "Yönetmen kurgusu" meselesi.... Sana ayıp o kesin zaten de, Tolkien'e ve esere de ayrı ayıp. Yapıyorsun madem tam yap. Ama işte bu kadar çok paranın döndüğü yerde bunlar olur. |
17 yıl önce | |
|
Re: ÜYELERİN FOTOĞRAFLARI Ben sanatçının işine karışmam, öyle görmüş öyle çizmiş. 😀 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: "Yönetmen kurgusu" meselesi.... LOTR'de extended versiyonunda alttaki sahne var, normal versiyonunda yok, ama kitapta orada da ölmüyordu diye hatırlıyorum. Sonunda mafya olup Hobbitköy'e sarıyor ama tabi filmde yok orası. |
17 yıl önce | |
|
Re: ÜYELERİN FOTOĞRAFLARI Zümrüt değil yahu, yetenekli bir abimiz çizdi benim için. Sene 1986. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |