sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: bu videodaki şarkının ismini bilen varmı
|
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Acil Satılık- Hey 35 Dof Adapter - Videomic - Nikon 1.8 50mm talim [email protected] konslm Forum kurallarına uygun yazalım Bekir. Aksi taktirde yazdıkların silinir. Zaten ne demek istiyorsun hiç bir şey anlaşılmıyor. Talim ne, neye talim, konslm ne, konsol... |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
17 yıl önce |
|
Re: Luis Royo.... Ben Royo'nun ressam olduğunu göremedim, bilmiyorum tabloları varmı ama bu yaptığı iş Giger ile aynı. İllustartor yani. Hatta dekorasyon ile uğraşmışlığı da var galiba. O yüzden aynıdır diye düşünüyord... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Luis Royo.... Bana çizimle uğraşam bir arkadaşım göstermişti ilk olarak, çok güzel çiziyor hakketten ama neredeyse hep aynı tarz çizimler göstermişti bana. Orada dediğimi burada da söyleyeyim, Giger bu abiyi ayakta... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Şu elektronik klavye nasıldır? Bende var bundan bir tane. Dude'un dediği gibi çok iş görür bir şey başlangıç seviyesi için. 4-5 kademe tuşe hassasiyeti var. Ben de tünelden almıştım ama internetten de alınabilir. Aslında bu aletler... |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Şu elektronik klavye nasıldır? Midi klavye al o zaman, bundan bir şey olmaz. Bunun gibi bir şey. Bilgisayarda kuracağın sampler programları ile kullanabilirsin, usb girişlidir. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: Şu elektronik klavye nasıldır? Amaçlanan nedir tam olarak. |
Forumda Müzik ve Ses Miksajı |
17 yıl önce |
|
Re: duman 1&2 Mutlaka ufak farklar vardır ama Duman albümü alacak kadar hoşlanmıyorum müziğinden. Dışardan takip ediyorum. Kendilerini fazlaca tekrar ediyorlar gibi gözüküyor. Tabi Türkiye'de konser başına en fazla... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: duman 1&2 myspace'den dinlemek le cd'den dinlemek birmi? Eğer ses kalitesi açısından soruyorsanız bir değil tabi ki, ama aradaki farkı algılayabilmek de hiç kolay değildir. Myspace'deki profesyonel grupların şa... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: duman 1&2 Ben albümün tamamını dinlemedim, myspace'de ne koymuşlarsa onları dinledim. Yurtdışında kayıt yapmışlar inanılmaz bir studyoda ama ortaya çıkan iş daha öncekilerden çok da farklı olmamış. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En Son İzlediğiniz Film Görkem'in tavsiyesi üzerine izledim, konusu güzel gerçekten ama senaryosu biraz havada kalıyor. Beğendim, o zamana göre iyi bir film. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |