sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Toplaşma - 30 Mayıs - Taksim Nacizane benim de sana tavsiyelerim var Bekir. Site zaten film yapma aşamaları üstüne kurulu, arayacağın her türlü bilgiyi bulabilirsin. Forum ana başlıkları Film Yapımı-Öncesi-Filmi Çekerken-Çekim So... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Evet maestro tidi, kimsin nesin. İn misin cin misin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: kısa aksiyon filmi Tabi çok görüntü dedik ama, filmi kaliteli kılan görüntü değil genellikle sestir... Saygılar ... Hay ağzına sağlık. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: forumdaki filmlerin afişleri Oo süper haber. Ben söyleyecektim aslında ama çok iyi oldu bu. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: PC üzerinde FinalCut Bir başlıkta anlatmıştım bununla ilgili bir çok şeyi. FinalCut'da kurdum ben ama sadece bakmak için, montaj falan işim değil çünkü, anlamam. Uygun donanımınız varsa deneyin kesinlikle. |
Forumda FinalCut |
17 yıl önce |
|
Re: Yenilikler ve Duyurular Film Fabrikası başlığı altındaki Duyurular/İlanlar bölümünde isyan çıkartan "Ayrılıkçı Festival ve Yarışmalar Gerillaları" kendilerine bir başlık açılması sonucu kontrol altına alınmıştır. Gerillaları... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
1 Dakikalık Kısa Film Yarışması İSTANBUL KISA FİLMCİLER DERNEĞİ’NİN düzenlediği KISA FİLM YARIŞMASI 1(Bir) Dakikalık KISA FİLM YARIŞMASI "BİR DAKİKA KISA DEĞİLDİR..." Yarışmaya Katılım Koşulları: 1. Yarışmaya T.C uyruklu, amatör v... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Oyunculuk Semineri OYUNCULUK MESLEĞİNİN SIRLARINI ÖĞRENMEK İSTERMİSİNİZ? Hepsi konularında usta oyuncu, yapımcı ve yönetmenlerle bir araya gelip, onların bilgi ve deneyimlerinden faydalanmak ve oyunculuğa dair fikirleri... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: SEBEBSİZ AŞK Eğer senaryo yazacaksan önce Türkçe yazımını geliştirmen gerekecek muhtemelen. Ben okuyamadım yazdıklarını. |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
17 yıl önce |
|
Re: Acil Satılık- Hey 35 Dof Adapter - Videomic - Nikon 1.8 50mm Bu msn anasını ağlattı zaten gençliğin. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
17 yıl önce |
|
Re: DVD'den ses almak Ahah, süpermiş bu. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
17 yıl önce |
|
Re: bu videodaki şarkının ismini bilen varmı Oha, yok böyle bir şarkı bu nedir yahu. Demek ki sadece tampon yokmuş, arabanın motoru da sağlam. Bu arada mesaj sayım 666 olmuş, bundan sonra mesaj atmayacağım, başkalarının mesajının içinden editley... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |