sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: İnternet'ten Videolar Dilin evrilmesinin önüne geçilemez tabi ama bir şey var ki, bozulma ile evrilmeyi ayırmak lazım. Sanıyormusunuz ki İngiliz dili evrilmiyor ve İngilizler bundan şikayet etmiyorlar. Evet konuştuğumuz di... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: En iyi 3 çizgiroman uyarlamasını seçelim.... En iyi uyarlanmışları 300, SinCity ve kötü bir film de olsa Watchmen'dir. Çizgi film estetiğine en yakın olanları bunlar. En iyi film olarak bakarsak Watchmen'in yerine The Crow girer 300'ün yerine Da... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Kısaca diyorum ki bir kelimenin Türkçe karşılığı var ise Türkçe'sinin kullanımı tercih edilmelidir. Anlamamakta ısrar ediyorsun ama bak. Bir daha ve son kez söyleyeyim, bu kelimeye ben ya da Türkiye'd... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Sickman'in klavyesi var ama yazmış zaten ne demek istediğini, swime gitmek çok anlamlı bir protesto gibi gelmedi bana da. Türkçe hassasiyetimiz başka şey anlatmak istediğimiz başka şey. Biri başlık aç... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Evet, iyi olur bu. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Tabi bir anlam yüklenmiş sound kelimesine ses'in dışında. Ama bunu zaten müzik ile azbirazdanbirazçok ilgilenenler kullanıyor. Ses iyi demek ile sound iyi demek arasında benim için bir farklılık var a... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Tarantino "Muğlakta bir yönetmen!" Ben Tarantino için sinemaya gitmeye tövbe edeli çok oldu. He bu son filmin fragmanı sanki başka bir şeyler var bu filmde diyor mu, diyor. Ama yemezler. |
Forumda Yönetmenler |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Sound kelimesinin tam karşılığını verecek bir kelime bulamadım çünkü. Sadece burada geçtiği için değil tabi, o kelimenin bir karşılığı olduğunu biliyorum ama o Türkçe'ye geçtiği muhtevasını barındırmı... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Son zamanlarda izlediğim en iyi televizyon performansları. Sound, şarkıcılar, kamera açıları, ışıklar hepsi on üzerinden onluk. Hangisinin daha iyi olduğuna kara veremedim ama Beyonce bir pıt önde muh... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Canon 5D MKII Güle güle kullan. |
Forumda DSLR/Mirrorless Kameralar |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 30 Mayıs - Taksim Özür dileyecek bir şey yok Bekir, sadece daha anlaşılabilir yazmanı istiyoruz olay budur. İstediğimiz zor bir şey değil ama çoğu zaman ciddiye alınmıyor, sonra karşılıklı ciddiyetsizlik olmasın diye u... |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |
|
Re: belgesel görüntülerinde telif sorunu ? En fazla videonu silerler ama yasal değildir sonuçta onu soruyorsan eğer. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Toplaşma - 30 Mayıs - Taksim Bekir, burada msn ile alıştığın yanlış şekilde, yani hala yazmaya devam ettiğin şekilde yazamazsın. Bu mazeret değil. Hem ne güzel, msn yazını bozmuşsa burası düzelmesine de yardımcı olur belki. |
Forumda Duyurular |
17 yıl önce |