sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Eyüp, harbi döveriz seni bak, ağlata ağlata döveriz, izlete izlete döveriz. Lostdream'in dediği bence de doğru televizyon tarihinin en iyi dizisi. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Ben bir sezon kadar falan izlemiştim, çok sarmadı nedense. |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Sen de hoşgeldin Sinan. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Öyle galiba 3- Dil bilgisi kurallarına uyun. Bak ne diyorum dil bilgisi, yani İlkokul 1. sınıftan başlayarak öğrendiğimiz temel kurallar. En önemlileri: Büyük harflere dikkat etmek (noktadan sonra ve ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Sebep derken, neden harfleri tam yazalım diyorsan eğer kurallar öyle. Başka da sebep aranacak bir hadise göremedim, ben anlamadım belki. Ha benim yazım böyle dersen sen bilirsin tabi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin, |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Olay nedir yahu, ben kaçırdım mesajı. Ne olmuş. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Scrubs Friends... Ne friends? |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Arkadaşlar şu harfleri tam yazalım, bu forum geneline yapılan binbeşyüzüncü uyarı muhtemelen. Forum kurallarını okuyalım. Kırmızı olunca okunur belki, slm, asl, pls, tşk, öptm, by |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetim Sistemi Birine eşşeğin önde gideni demek hakarettir Franc. Tanımadığın kişilerden istediğin herhangi biri üzerinde deneyebilirsin. Sonuçlarına göre tekrar tartışırız. Bir kere küfür eden ile on kere eden aras... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Siyaset konuşmayın diye saçma bir konu olamaz. Kimin neyi konuşacağını kontrol edemeyiz. Bizim böyle bir görevimiz yok sanıyorum. Olay üslub konusudur, eğer Engin Ardıç'tan ya da Aydın Engin'den hoşnu... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Sanat-sinema terimleri sözlüğü sorunu.... Adam vikiden bahsetmiyor Dude, foruma yazdığın bir iletide geçen kelimeyi sözlüğe bağlamaktan bahsediyor. Yoksa vikide birbirine bağlayabiliyorsun tabi. Böyle bir şey güzel olurdu evet. |
Forumda Kitaplar |
17 yıl önce |
|
Re: Sanat-sinema terimleri sözlüğü sorunu.... Daha önce sinema sözlüğü diye bir şey açılmıştı filmler ve sinema hakkında yazılan ama çabuk tırtladı, rakipler sağlam netekim. Ekşi formatına ben karşıyım, iki sebebi var. Birincisi forumu öldürür. İ... |
Forumda Kitaplar |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetim Sistemi Bu başlıkta nelerin olması gerektiğini, en yapıcı bir şekilde forumu nasıl daha iyi hale getirebilmeyi, seviyeyi koruyarak konuşabilmeyi diliyorum. Kendi önerilerimi ekliyorum. Kuralların daha belirgi... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |