sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Şimdi senin yazına cevaben "bu da fikir, işine gelirse" deyip geçseydim hoş olur muydu? Olurdu veya olmazdı, kimse bunu tartışmıyor Eyüp. Kimsenin böyle bir "ders"e de ihtiyacı yoktu. İroniye geçmeden... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Yapılan uygulamaları görüyorsunuz ve rahatsız oluyorsunuz anlıyorum. Ama iki şey var bunları da bilin diye yazıyorum. Birincisi biz de rahatsızız, kimseyi uzaklaştırmak hele ki katılım gösteren üyeler... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler bik bik bik Hepa'nın banlandığı başlıkta Bahar Hanım'aSevgilime en son olarak 200 milyonluk dantelli iç çamaşırı takımı almış bir insan olarak, büyük bir gaflet ve delalet içerisinde olduğumu anladım.... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Yahu biz de bu işin okulunu okumadık zaten Franc, hasbelkader takılıyoruz yani. Yöneticilik dersi ne demek, ne düşünüyorsanız yazın, doğruyu bulalım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Ha banlanmış ha silinmiş çok farkeder mi. Sonuçta ikisi de uzaklaştırma eylemi nefretle alakası yok yani. Daha önceki örnekler de aynı şekil zaten. Hoş bir olay değil evet ama kimse de sabah uyanıp du... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Evet hakaret etti banlandı, sen ondan sonraki kısmı es geçebilirsin ama biz geçemiyoruz moruk. Yazılı kurallara bağlı kalsak kimse yazı yazamaz bu forumda, yumuşayabildiği kadar yumuşuyor. Ama bir yer... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Hüngür hüngür ağladığınız sahneler ? Bir açıdan da Babam ve Oğlum hedeflediği şeyi yapıyor olabilir mi. Yani hedefi insanı duygulandırmak belli ki, tamam. Ama bir filmin duygusal sahnelerini çekerken yönetmen o duygusallığı karşıya geçir... |
17 yıl önce | |
|
Re: İsteyip de bir türlü izleyemediğiniz filmler.... Stalker'ı izlemedin kıyamet sonrası filmi çekeceksin, aferim. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Eylem olayları karıştırıyorsun moruk. Ortada başka bir durum var senin üzerinde hiç durmadığın, benim mesajımda hiç okumadığın, hiç alıntılamadığın bir kısım var. O yüzden işi yine Ice yaptıysa Kezzap... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Ali,Ben de çok vakıf değilim Ice ile Kezzap arasındaki mesajlara falan, bu konuda Özgür de, Kezzap da, geçen gün ben de eğer kurallara uyacaksa foruma girsin diye yazmışız. Daha bir kaç dakika önce ko... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: bunlar omuz stativleri ise yariyormu Başlığı "kamera zımbırtısı" şeklinde değiştirelim 😀 |
Forumda DIY - Kendin Yap |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Evet geçe gün daha önce forumdan uzaklaştırılmış bir kişi hakkında "yapılan yanlıştı" diyen arkadaşlarımız vardı. Bu düşüncede olan varsa buradan söylesin konuşalım nerede, nasıl bir hata varmış anlay... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |