sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Temas Güzel olmuş, elinize sağlık. Film de en az bunun kadar iyi olur inşallah. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) "Hata yapmak, dünyanın en kötü filmini çekmek önemli değil. Ama başlamak, bir şeyleri yapmak, insana asıl her şeyi öğreten şey'' demiş. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Quiknet Resime tıkla. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Quiknet Quiknet havayollarının 10mbit sefer sayılı bağlantısı ile 49 liraya sınırsız uçuşa geçemeyen yolcuların dikkatine, "Telekom'a küfür etmek sevaptır" şenliklerine hoşgeldiniz. Ayrıca ilk üç ay'ın 10 lir... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Konu Dışı Sorular Ben sistemin image dosyasını almıştım daha önce bir program ile ama tekrar kurayım dediğimde beceremedim her nasıl olduysa. Sonra unuttum ona bakmayı tekrar. Hangi programla yapıyosunuz nasıl yapıyors... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: background - Yıkılmış Şehir Benim niye haberim yok madem iki hafta daha var, ne numaralar çeviriyosunuz. |
Forumda Ekip Arayışı |
17 yıl önce |
|
Re: İlginçlikler.... İlginçlikler.... Mitbastırz yalanlasa yalan mı diyecektin yani. Miztbastırz ne, yenir mi. |
17 yıl önce | |
|
Re: Ne Varsa Sokakta Var Stand fikri iyi bence de. Yapılabilir bir şey, güzel de reklam olur. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Re: o eski halinden eser yok şimdi Ekselans başlıkla içerik uyumlu olsa daha güzel olur. "Fabrika ayarları" olsa mesela, arayan da rahat bulsa daha sonra bu başlığı. Ekselans'sın diye efelenme senden büyük Sör Baco var. |
Forumda Adobe Premiere |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Eureka bir yerden sonra klişe ilerlemeye başladı ama çok da net hatırlamıyorum yani. Fakat Baco'nun anlattığı şeyler beni de çekmişti tabi. Ha bir de dizinin türüne en yakın şey komedi. Belki tam olar... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Takip Ettiğiniz Diziler Lost güzel evet ama ben aradaki farkı (benim için tabi) basitçe şöyle anlatayım. Lost'ta senaryo çok manyak, kurgu süper fakat bir türlü içine giremedim, hep ağzımız açık izliyoruz, çok zevkli. BSG ... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |