Eklenen Forum Cevapları

Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler

Balon olayı iyiymiş ya. Videolarda güzel oldu oh mis.

Forumda Film Fabrikasi.com

17 yıl önce
Re: FF - Portal sistemi Beta

Delirdin en sonunda.

Forumda Film Fabrikasi.com

17 yıl önce
Rec²

Çok beğenilen İspanyol filminin ikincisi. Bence fragmanı çok orjinal olmuş. Orjinalliği şuradan geliyor, bu filmden beklenen şeyi gösteriyor fragman. Filmde olacak olay belli, birileri zombi ayağından...

Forumda Uzun Metraj

17 yıl önce
40

Bugün Lostdream sayesinde gördüm fragmanı, çok güzel gözüküyor. İnşallah film de böyle güzel olur. Filmde bir mülteciyi oynayan siyahi arkadaş Heroes'dan tanıdık gelebilir. Diğer karakterler de çok iy...

Forumda Uzun Metraj

17 yıl önce
Re: Temas

İçim biraz burkuldu zaten Ercan sen yoksun içinde diye :).

Forumda Arşiv

17 yıl önce
Sayfa 191 / 244