sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Dünya'nın Sonu ve Gelecek Üzerine Teori güzel ama fantastik boyutu ağır kaçmış biraz. Dünyayı yöneten insanlar dediğimiz şey aslında büyük şirketler. Bunlar da gizli saklı falan değil zaten, aleni hepsi ortada. Bu şirketlerin sahipler... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Süpermiş 🙂 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: untitled (trailer) Bu filmin adı "Untitled" mı. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Dinlediğiniz Müzikler stand and fightlive by your heartalways one more tryi'm not afraid to diestand and fightsay what you feelborn with a heart of steel Yürü be Mustafa abi. Bu tırıvırılar anlamaz müzikten. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Korsan Biraz uzun olmuş daha kısa olsa daha iyiydi. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Karanlık Sesler Özgür'ün yazdıklarını yazmış say beni de. Yanlız ben senaryolarını da beğeniyorum anlatım dahilinde. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Dinlediğiniz Müzikler Vaay eşcinseldir demek ha. Yavrum evladım kimin eşcinsel olduğuna girersek senin dinlediğin o post-rock abilerinin hangilerinin abla olduğunu yazmaya sayfa yetmez. Müziğe bakacaksın müziğe, adama eşci... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Kültür Bakanlığı ve Bütçe Meselesi (?) Bize de para versinler biz de destek oluyoruz kısa filme. Allah Allah nedir yani. |
17 yıl önce |