Eklenen Forum Cevapları

Re: Dünya'nın Sonu ve Gelecek Üzerine

Teori güzel ama fantastik boyutu ağır kaçmış biraz. Dünyayı yöneten insanlar dediğimiz şey aslında büyük şirketler. Bunlar da gizli saklı falan değil zaten, aleni hepsi ortada. Bu şirketlerin sahipler...

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var !

Süpermiş 🙂

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: untitled (trailer)

Bu filmin adı "Untitled" mı.

Forumda Arşiv

17 yıl önce
Re: Dinlediğiniz Müzikler

stand and fightlive by your heartalways one more tryi'm not afraid to diestand and fightsay what you feelborn with a heart of steel Yürü be Mustafa abi. Bu tırıvırılar anlamaz müzikten.

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Korsan

Biraz uzun olmuş daha kısa olsa daha iyiydi.

Forumda Arşiv

17 yıl önce
Re: Karanlık Sesler

Özgür'ün yazdıklarını yazmış say beni de. Yanlız ben senaryolarını da beğeniyorum anlatım dahilinde.

Forumda Arşiv

17 yıl önce
Re: Dinlediğiniz Müzikler

Vaay eşcinseldir demek ha. Yavrum evladım kimin eşcinsel olduğuna girersek senin dinlediğin o post-rock abilerinin hangilerinin abla olduğunu yazmaya sayfa yetmez. Müziğe bakacaksın müziğe, adama eşci...

Forumda Konu Dışı

17 yıl önce
Re: Kültür Bakanlığı ve Bütçe Meselesi (?)

Bize de para versinler biz de destek oluyoruz kısa filme. Allah Allah nedir yani.

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

17 yıl önce
Sayfa 188 / 244