sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Dinlediğiniz Müzikler Sen ne biçim konuşuyosun Manowar hakkında, ağzını topla yoksa yerden toplarsın ilk gördüğümde. Tiksintiye kayanmış, şimdi lafın gerisi belli de hadi zorlamayalım. 😀 |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Satılık muhtelif malzemeler Baco, müziktek'ten daha kolay gider klavye ile mixer. |
Forumda Alım - Satım ve Kiralama |
17 yıl önce |
|
Re: Bizden Haberler Hayırlı olsun. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: 1 kadın 1 erkek Bende gözükmüyor videolar niye acaba. Dizi de Türk değil, devşirme. Orjini Fransız galiba. [dusun]Lan bu Youtube hala kapalıymış be kardeşim, bu nasıl iştir yahu. Bir format attık dimağımız şaştı yine... |
Forumda TV Yapımları |
17 yıl önce |
|
Re: Türkçe Konuşma-Yazma Bence kimse kimsenin filmine karışamadığı gibi, jeneriğine de karışamaz. Yönetmen yerine director yazma demek, ışığı öyle değil böyle tut demekten çok farklı değil. Bir yandan da şu var elbette; buray... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Türkçe Konuşma-Yazma Mesele onun karşılığı var bunun yok, onu da Türkçe'leştirelim bunu kullanmayalım tükaka meselesi değil aslında. Konu oraya gelmiş ama orası iyi bir yer değil. Franc gereksiz yere Kezzap'ın mesajından ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Türkçe Konuşma-Yazma Bu tartışma umarım forum kuralları ile uygulamaya çalıştığımız biçime gölge düşürmez. Franc daha önce yazmayacağım büyük harfle demiş ama bu son mesajında vazgeçmiş gözüküyor :). Peşin söyleyeyim foru... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye Bende de bir NTLDR bulunamadı olayı var ya, nasıl yapıcaz bu işi. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye Harddiskin üzerinde master slave ayarı gösterilmemiş, o kadar baktım ama yok. Bütün deliklere taktım ama olmadı. Şöyle bir durum var benim HD "G" olarak kaydedilmişti. Taktığım harici disk de G olarak... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye Özgür şöyle oldu moruk. Benim 1TB internal. İki parça 200-800 gibi. 200 de sistem var, 800 de mal mülk var. Şimdi bilgisayar çalışırken bir external usb HD taktım, çalıştı. Sonra kapadım, sabah açmışl... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye Harddisklerimden biri çalışmıyor ve içinde bir dolu önemli şey var. Daha önce harddisk kurtarmak için bir yere vermiş olan, bilen, gören, arkadaşı olan varsa bir el atsın, bir tavsiye versin. Yoksa gi... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Hayırlısı olsun. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |