sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Dinlediğiniz Müzikler "Yu Saylon" diyor her şarkıda. Ya çok BSG izlemişler ki çok ihtimal vermedim, ya da Manowar'ın steel ve king olayına farklı bir açıdan yaklaşmışlar. Güzel grup netekim. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Sennheiser MKE 400 MKE-400 kameraya hot-shoe bağlantısı ile takılıyor. Kablosu da boom mikrofonu olarak kullanmak için kısa. 300 dolar çok pahalı fiyat bence bu tip bir mikrofon için. Bununla film çekemezsiniz, boom içi... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Güncel En iyi donanım önerisi. Mac OSX için Nvidia ekran kartı, Gigabyte anakart. Yoksa FinalCut'ı unut derim. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Dünya'nın Sonu ve Gelecek Üzerine " onclick="window.open(this.href);return false; |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye 300 GB olana Xp kurdum MacOsx'i silip, oradan kullanıyorum şu anda. Dediklerini bir deneyeyim sonra zaten bunlar da olmazsa ben buradan basıcam kalayı kasasına da, terrasına da, baytına da. Sen de peş... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Boom Mikrofonu Önerisi Aleti eline alıp bir kurcalarsan hemen hemen aynı yapıda olduğunu göreceksin ikon. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Harddisk Kurtarma İçin Tavsiye Hepa, öncelikle Windows XP kullanıyorum. Dediğin hata doğru muhtemelen. Taktığım harici disk, benim sistem (1tb - XP) diskimin başlangıç cart curtlarını bozdu. Bir de 300gb lık bir harddiskim var. Şim... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Boom Mikrofonu Önerisi Çok fena kafalar karışmış burada. |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Boom Mikrofonu Önerisi Dönüştürücü kaliteyi düşürmez. Mono/Stereo konusunda ise kafanız karışmış. Mikrofonlar monodur. Directional ile Mono/Stereo farklı şeylerdir. Rode videomic ile ntg-2 arasında fiyat farkından da anlaya... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Michael Jackson öldü!... Evet öyle basit bir beyazlaşma harekatından fazlası var aslında. Ama bilmeyenler için bu bir acaiplik gibi algılanıyor tabi. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Jackson öldü!... Kaset alma olayından önce TRT radyosundaki programın günü-saati-çalacağı şarkılar bile önceden belli olduğundan, şarkıları eski kasetlere kaydederdim ben. İlk MJ dinlemem de öyledir zaten. Sonra ilk d... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Jackson öldü!... Baco, bu işin zamanı mamanı yok moruk. Her konserde gazlamalar olur, yazılar mazılar, görüntüler falan. Michael'ı 30 metre mesafeden seyredince konser başlamadan yazan "King Of Pop" yazısının doğruluğ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Hoşgeldin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |