sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Haber Ajansı (FFHA) Dünya'nın hangi ülkesinde var bu askeri yargı ben onu merak ediyorum. Savunulacak bir tarafı var demek ki savunuyorlar. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Ahmet, derdimi anlatamadım ben galiba. Bu uygulamada olduğu gibi her detayı kurallara yazacak değiliz. O başlıkta da fragmanı verilen filme dair kısa bir açıklama ile fragmanın linkini atarsanız başlı... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler İşte Ercan bir mesaj iki mesaj derken bütüne sirayet etme durumu var. Ha başka taraftan yine aynı eleştiriler ve yine aynı cevaplara hazırsan başlıyoruz. Biri bir şey yazıyor, yanlış. Özel mesajla uya... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Ercan senin dediğin gibi değil o iş moruk. Biri inş yazacak bir tşk yazacak ne nokta var ne virgül var bırakalım cevaplamayalım tamam peki ne olacak sonuçta. Böyle yazmadan önce neden böyle bir uygula... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Bilgi milgi önemli değil, kimse kimseden üstün değil. Ama ben elimden geldiği kadar yumuşak yaklaşıyorum, okurken kırılmasın insanlar diye uğraşıyorum ama hala daha tepkiyle yaklaşmış oluyorum. Demek ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Ben her türlü tepkiyi normal karşılıyorum uuratlgn. Her şeyi normal karşılıyorum, insanların üye olup forum kurallarını okumamasını normal karşılıyorum misal. Uyarıyı bile espriyle karışık yapmaya çal... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Gençlikte olur öyle şeyler Dude. Ben buna bir çare buldum aslında. Gerekli açıklamayı bir başlıkta yaptım bu konu üzerine geçen gün ama o başlığı bulamıyorum şimdi. Bir daha böyle bir şey olduğunda o ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Gümrük Vergisi Evet ek olarak o özelliğe sahiptir diyor. Ama bunu özellikle belirtmesi normal çünkü Dude'un dediği gibi mikrofon monodur. Stereo kayıt lazım olduğu yerde bu kullanılıyor onun için özel üretilmiş. Yan... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Gümrük Vergisi Peki Rode'un bir başka modelini stereo olarak üretmiş olmasının ve bu mikrofonun da aynı kullanım alanı için olduğunu söylemiş olmasının sebebi ne olabilir? Cidden bilgi edinmek için soruyorum. Hangi ... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Gümrük Vergisi Öyle deme dostum inş. ilerde beraber projelerimizde olur 🙂 Arkadaşlar, dost insanlar, geleceğin sinemacıları, sevgili yüzük kardeşleri. "Öyle deme dostum inş." demek ne demektir. a) "Öyle deme dostu... |
Forumda Ses ve Kayıt |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Ek olarak, oraya atılan mesajları yeni gördüm. Dude yine aynı haltı yemiş, demek ki uygulama hiç bir işe yaramamış. O zaman ne yapmak lazım, bu Dude'u yakaladığım yerde ağzını gözünü kırmam lazım. Day... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Arkadaşlar, daha önce de bu kurallara dayandırma konusunda konuşmuştuk başka bir başlıkta. Eğer her şeyi tüm ayrıntılarıyla, tüm detaylarıyla yazacak olursak anlaşılmaz ve okunmaz bir metinden daha fa... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Benim de Söyleyeceklerim Var ! Ben varım, 8 kişiden 4lü iki grup olursak oyun başına 4 mermi bana yeter de artar bile. Yanlız sör yanlış takımı seçtin, her şekilde Dude'un karşısındaki takımdanım. Yok mu başka boyanmak isteyen. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |