sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Merhaba ve Tanışma Bölümü Vay vay kimleri görüyorum. Avatar süpermiş Aykut, hoşgeldin. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Kullanilan Müziklerin Telif Hakki Hangi plak şirketi basmışsa o albümü onlarla iletişime geçmen gerek. Besteciyi icracıyı araman vakit kaybıdır. |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Emo nedir? Kimlere emo denir? Neden emo olmamalıyız? Kurcalama Özgür oraları. 10 sene sonrasını düşündüğümde uykularım kaçıyor. Zor Baba'daki de Niro'ya evrilmeyi düşünüyorum. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet Adam sana silah çekse, sen de kafasına vursan ve adam ölse, sana yine de ceza geliyor. Oysa adam seni vursa ufak bir ceza ile yırtıyor. Adam senin evine girse, çocuklarının odasında adamı çıplak yakal... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet Ben ne olursa olsun devlet suçlarını o kapsama almazdım. Orada çok değişken var çünkü, birden fazla. Ama adam çocuk tecavüzü, beş kişiyi kesti, kaynıyla planlayıp öbür gelini öldürdü falan bunlarda de... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet Bir şeyi kabul etmek lazım idam midam derken. Dünya eskisinden olduğundan çok daha hızlı evriliyor artık. Üç beş senede umulmadık şeyler oluyor, nüfus her on senede bir artış hızını katlıyor, arttıkça... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve Şiddete Karşı Şiddet E onu konuşuyoruz işte Türkiye'de adalet yok diye. İnsan, devletten üstte olmalı. Dünya'da nasıl bilmiyorum ama bizim devletimiz kendisine karşı işlenen suçları insana karşı işlenen suçlardan daha üst... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Şehnaz Erkekler Korosu Filminiz çok güzel olmuş, elinize sağlık. Ama niye ansayfaya göndermiyorsunuz filminizi arkadaşlar. Forumda yayınlanacak bir deneme filminden çok ötesinde bir uğraş var burada. Tekrar tebrikler. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Forumdaki başlıklar standart hâle getirilsin. Tümü büyük harfli başlık kalmasın, başlık cümlesi bir soruysa bunun için üç tane soru işareti, birkaç ünlem, sayısız nokta konmasın, baş harfi büyük diğer... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve şiddete karşı şiddet.... Caydırıcı ile engelleyici arasında fark vardır. Tam da benim anlatmak istediğim fark. Müebbet hapis ile idam arasındaki fark gibi. Biri caydırır, diğeri engeller. Suçların ikiye ayrılması lazım ama ön... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Yönetimle İlgili İstekler, Şikayetler, Övgüler ve Sevgiler Ahmet, bir şeyi savunmaya çalışıyorsun ama neyi savuduğunu ben anlayamadım. Birazdan sen de anlayamayacaksın. Şimdi forum ortamında en nefret ettiğim şekilde cevaplayacağım. Bu son inşallah. Dedin ki,... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Michael Jackson Öldü!... Durun bakalım yahu, daha yeni sağmaya başladılar. Hemen öyle gerçekler çıkar mı ortaya, daha karpuz kesecekler. İyice bir sağsınlar sonra gerçekler çıkar belki ortaya. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Hanzo - 3D Animasyon Ben ilk gördüğümde başlığı vimeo hala render yapıyordu, ya da öyle bir şey. Şimdi izledim güzel denemeymiş müzikler hariç, Baco'nun da dediği gibi bu işler ekip işi tabi biraz. |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Hassas mesele: İdam ve şiddete karşı şiddet.... Dünya üzerinde adalet yok ve ben olacağına da inanmıyorum. O yüzden ne desem boş geldi. Olay olduktan sonra ne fayda artık, olmadan önce çözmek lazım. Böyle düşünmez isek hiç bir zaman ilerleyemeyeceğ... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |