sickman
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Ercan youtube a giremiyorum deme bana. 😀 |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Valla bana pek hristiyanlar yapmış gibi gelmedi. Ama sen öyle diyorsan öyle olsun. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Fragmanlar Kezzap şu alıntılardaki video linklerini silsek daha güzel olmaz mı. Aynı sayfada on atne video olmasın sonra. Fikir yani. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: İnternet'ten Videolar Nüfus konusu çok önemli konudur. Burada anlatılanların bir çoğu doğru ama böyle bir aşağılık kompleksi ile birleştirince içerik kayboluyor maalesef. Nüfus konusu için tam olarak geçerli olmamakla bera... |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |
|
Re: Işık Yerli Film, filmini izledim ama hiç bir şey anlamadım. Kim o ne yapıyor hiç bir şey anlaşılmıyor. Işığa ulaşmak için çalışmalısın ama film çekmek için de çalışmalısın. Bu film değil çünkü. Bir de yaza... |
Forumda Arşiv |
17 yıl önce |
|
Re: Fragmanlar Böyle bir muhabbetin geçtiğini hatırlıyordum ama nerede olduğunu hatırlayamadım. Arama yaptım filmin ismini de yazmamışsın içeriğe, pişti yaptım bende. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Fragmanlar Geliyor, District-9. Microsoft, yapım şirketi bulma konusunda sıkıntıya düşmeden önce Halo filmi üzerinde çalışan Peter Jackson ve Neill Blomkamp'ın District 9 projesi tamamlanmak üzere. Filmin içer... |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Fragmanlar The Last Airbender. |
Forumda Uzun Metraj |
17 yıl önce |
|
Re: Quadro fx 1800 ile hangi anakart ? Gigabyte iyidir. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
17 yıl önce |
|
Re: Genel İstek, Öneri ve Şikayetler Don Kişot efendi, onu buraya yazmadan önce sorsaydın ya bana. Hemen celallenmişsin yine, çekmişsin baltaları yok destek bekliyorum, yok her türlüsüne giderim falan diye. Onu ben yaptım ama kaldırmayı ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
17 yıl önce |
|
Re: Ne Varsa Sokakta Var Valla dalga geçiyor. |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
17 yıl önce |
|
Re: Okula gitmek gerekli mi Okulunu okuyan var, okumayan var. Görünen şey, yapmayı istemek ve çok çalışmak. |
Forumda Konu Dışı |
17 yıl önce |