Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Musallat Filme az önce gittim, kötü, kötü, kötü, kötü, çok kötü... |
Forumda Uzun Metraj |
19 yıl önce |
|
Cevap: istanbul bienali ve Santral İstanbul tanıtım filmi Benim acaip hoşuma gitti, eline sağlık tam bir tanıtım filmi olmuş, genişler güzel müzikde durağan gözüküyor ama sonrasında kurgu ile güzel toparlanmış. Son şu fabrika gibi kısmı çok beğendim açıkcası... |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: o şimdi asker aaa evet:) eheh |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Facebook kkymn Group Benim feysbukum bile yok. |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Cevap: o şimdi asker :)tezkere tabi ben öle üşengeçliğimden yazdım.. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Çok güzel bi sahne..ilk izlediğimde dalmışım gitmişim oldukça uzun ve oyunculuk harika:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar iyiki gol attın:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Güncel Doğubank Kamera Fiyatları Amerikadan kamera satın alamazsın. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: o şimdi asker Hayırlı teskereler. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Facebook kkymn Group facebooktanda üye toplarız:) |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Cevap: HVX200 Kamera ile kayıt CitiDISK-Firestore hvx100 nedir? |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Sizce Sarı Işıkmı Yoksa Beyazmı ne 3200 be 5600 düğün çekimi olduğu için hiç kasma kimse anlamayacaktır. en parlağı tak gitsin. |
Forumda Sinema'da Işık |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar O ses sadece İbo'dan çıkar.:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Mpeg formatında capture ve export almak... Mainconcept Mpeg Pro Hd 2:) |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: kaliteli export tamam anladık, çöp haline getirme istersen forumu. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |