Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: premiere dv sever Mainconcept Mpeg Pro Hd 2 pluginini dene, mpeg alabileceksin o zaman. *bay_asm3333, sabır cevabın gelecektir, tekrar atmana gerek yok. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: Sizce Sarı Işıkmı Yoksa Beyazmı Ben çakma kino olarak manavlarda mevye sebzeleri aydınlatan spiral olarak dolanmış burgu veya bu makinelerimizin her daim paslanan resistanslarına benzer büyük ekonomik lambalar var epeyde büyük 15-2... |
Forumda Sinema'da Işık |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Midem bulanıyor artık, komik olduklarını sanıyorlar böyle yaparak. ne diyim yazık yazık her karakteri illaki şebek edicekler öyle gülecek türk milleti çünkü.G. Birsel'de yağlı bir kapı buldu saçma sap... |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Evde tek başına diyerek noktayı koyuyorum:lol: |
19 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar İyyy Avrupa Yakası..böeg |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli. Tavsiyem bu modelinden birazcık uzak durmanız çünkü lcd ekranın formatı değiştirilmiş Mino bunun hakkında bir yazı göndermişti.Yapılan ile baskı renkleri pek birbirini tutmuyormuş yorumlara göre ve pa... |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Panasonic MD10000 ile ilgili herşey Tek cümlede anlatmak istediğini anlatmaya çalışmışsın ama keşke nokta fln koysaymışsında bizde ne demek istediğini daha düzgün anlasaymışız, örneğin ben anlamadım:) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Bunu izlemiştim güzeldi ama MS Paint ile araba çizimini tek geçerim:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Sizce Sarı Işıkmı Yoksa Beyazmı Kublatsak ne demek ben anlamadım? Ama her zaman beyaz yani soğuk ışığı tavsiye ederim.Hem oyuncular rahat eder hem de siz:) |
Forumda Sinema'da Işık |
19 yıl önce |
|
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli. Koyotide bizi yiyor:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Bağımsız dijital sinema dergisi aramızda görmek istiyoruz kezzap seni:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli. Ben alsam şahsen koyarım, çünkü Windows işletim sistemi çok işime yarıyor(oyun heh)Mac'te olmayan programları da kullanma fırsatı da var tabi ki. |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli. Bana gelen mailde bu şekilde koymuşlardı.Boş napcan parça parçayı:) |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli. www.apple.com.tr |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: HD CEKIMLERLE HASIR NESIR OLAN ARKADASLAR Evet orası mümkün hdmi girişi varsa hdmi kart ile gerçek hdv görüntüyü kayıpsız capture edebilme olasılığın var.Sonuçta hdv çekim yapabiliyor sadece saniyede görüntüye düşen bit oranı aynı. |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |