Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: premiere dv sever

Mainconcept Mpeg Pro Hd 2 pluginini dene, mpeg alabileceksin o zaman. *bay_asm3333, sabır cevabın gelecektir, tekrar atmana gerek yok.

Forumda Adobe Premiere

19 yıl önce
Cevap: Sizce Sarı Işıkmı Yoksa Beyazmı

Ben çakma kino olarak manavlarda mevye sebzeleri aydınlatan spiral olarak dolanmış burgu veya bu makinelerimizin her daim paslanan resistanslarına benzer büyük ekonomik lambalar var epeyde büyük 15-2...

Forumda Sinema'da Işık

19 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

Midem bulanıyor artık, komik olduklarını sanıyorlar böyle yaparak. ne diyim yazık yazık her karakteri illaki şebek edicekler öyle gülecek türk milleti çünkü.G. Birsel'de yağlı bir kapı buldu saçma sap...

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma

Evde tek başına diyerek noktayı koyuyorum:lol:

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

19 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

İyyy Avrupa Yakası..böeg

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli.

Tavsiyem bu modelinden birazcık uzak durmanız çünkü lcd ekranın formatı değiştirilmiş Mino bunun hakkında bir yazı göndermişti.Yapılan ile baskı renkleri pek birbirini tutmuyormuş yorumlara göre ve pa...

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Panasonic MD10000 ile ilgili herşey

Tek cümlede anlatmak istediğini anlatmaya çalışmışsın ama keşke nokta fln koysaymışsında bizde ne demek istediğini daha düzgün anlasaymışız, örneğin ben anlamadım:)

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

19 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

Bunu izlemiştim güzeldi ama MS Paint ile araba çizimini tek geçerim:)

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Sizce Sarı Işıkmı Yoksa Beyazmı

Kublatsak ne demek ben anlamadım? Ama her zaman beyaz yani soğuk ışığı tavsiye ederim.Hem oyuncular rahat eder hem de siz:)

Forumda Sinema'da Işık

19 yıl önce
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli.

Koyotide bizi yiyor:)

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Bağımsız dijital sinema dergisi

aramızda görmek istiyoruz kezzap seni:)

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli.

Ben alsam şahsen koyarım, çünkü Windows işletim sistemi çok işime yarıyor(oyun heh)Mac'te olmayan programları da kullanma fırsatı da var tabi ki.

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli.

Bana gelen mailde bu şekilde koymuşlardı.Boş napcan parça parçayı:)

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Tüm Mac'ler Windows Vista hediyeli.

www.apple.com.tr

Forumda Konu Dışı

19 yıl önce
Cevap: HD CEKIMLERLE HASIR NESIR OLAN ARKADASLAR

Evet orası mümkün hdmi girişi varsa hdmi kart ile gerçek hdv görüntüyü kayıpsız capture edebilme olasılığın var.Sonuçta hdv çekim yapabiliyor sadece saniyede görüntüye düşen bit oranı aynı.

Forumda Adobe Premiere

19 yıl önce
Sayfa 302 / 397