Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: AF Preset Premiere Biraz uzun gelebilir ama Premiere'den Bridge ile AE'ye projeni transfer edebilir son anında oradan presentleri istediğin yerlere yerleştirebilirsin. |
Forumda After Effects |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Cannibal Holocoust böyle yazılıyordu sanırım. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: storyboard çizebilen var mı? Ekle msn'imi allein. |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Bağımsız Dijital Sinema Dergisi (Reklam I) Bağımsız Dijital Sinema Dergisi'nin birinci reklamı ile sizlerleyiz, daha fazlası Ocak 2008'de dergimizde ve internet sitemizde. |
Forumda Duyurular |
19 yıl önce |
|
Cevap: Yeni aldığım Firewire kartını bilgisayar görmüyor. Farklı bir slota takıp öyle dene bakalım. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
19 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Superman'ın koltuk altı terlemiş ahahaAma neden yaa neden:D |
Forumda Konu Dışı |
19 yıl önce |
|
Cevap: swf to mpeg2 Neyle convert ediyorsun. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
19 yıl önce |
|
Cevap: ZoneAlarm,AntiVir ve Avast karşılaştırması-Virüs: Fujack-K Harici hdd'e image ghost kurmak evet bencede koyoti katılıyorum:)Ama yine de zamanında önlem almak daha iyi, o dursun bi köşede sıfırdan format attıktan sonra. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
19 yıl önce |
|
Cevap: 16:9 mu 4:3 mü Aslında ikisinide olur ama şimdi exportta önemli nokta, onu bir cd-dvd sıkıştırırken 4:3 projenin 16:9 olan videoda kaşlarda video statüsüne gireceğidir, 16:9 proje açarsanız böylece o formatta kurgul... |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: Canon HG10 (AVCHD) Kaç tane:) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: export sorunum var Mpeg uzun olur tabi:) |
Forumda Adobe Premiere |
19 yıl önce |
|
Cevap: İki Ekmek bi' Yoga Kamera Arkası Hadi bakalım merakla bekliyoruz:)Code'da varmış oralarda:PAma biraz konudan bahsedin istiyoruz yinetmen bey |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Canon HG10 (AVCHD) Ben karın tokluğuna satıyorum:) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Canon HG10 (AVCHD) Tamam adrese yolluyorum alayim erkayalardan ilk partiyi:) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Çekmeyin kardeşim! ahaha çok güzel bence, sektörün "yaparız yaparkende batırırız" sözü geliyo akla. |
19 yıl önce |