Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Re: iki soru 1:Işık noktacıklarından kastın;TIKLA!Kameranın sensöründe ölü piksel vardır aynı LCD ekranlarda olduğu gibi ve her zaman o yerde bu tür noktalar oluşur.Gece çekiminde de oluyor ise bu olasılığı kuvvet... |
Forumda Sinema'da Işık |
19 yıl önce |
|
Cevap: KABADAYI Görüntü yönetmenini niye dövüyorsun, focus puller'ın işi o:)Ki kadrajları çoğu kişi beğenmese de çoğu kadraj bence iyiydi.Daha doğrusdu dolu doluydu, bir estetiği yoktu diyebiliriz ama filmin içinde d... |
Forumda Uzun Metraj |
19 yıl önce |
|
Cevap: Kisafilm icin kamera secerken dikkat edin Nası birşey aradığından çok nasıl birşey almaya gücün var on belirtirsen daha mantıklı olur.Biz de daha hızlı yardımcı oluruz sana. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Ben videoyu youtube favorilerine koymak için bekliyorum: ) |
19 yıl önce | |
|
Cevap: Rush Hour İstanbul Ben de vakti zamanında vantuz yapmıştım ama kullanma fırsatım daha olmadı, Kadir'in yaptığı standartta cam taşıma vantuzları ile yaptım birkaç deneme yapabildim sadece onları düşünürsek alet sorunsuz ... |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Ne Var New York! (tv show) S'nek her zamanki gibi kolaya kaçmış, emektir demeden kullanmış demekki eline gelen projeyi, kimbilir kaçıncıdr bu. Jeneriği atlamışız bu arada, çok kaliteli bir iş olmuş, görseller olsun çizimler ols... |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma O çocuk fdekor bence rüzgardan düşmüş.Aile bağları diyebilirim ama tutmaz sanırım. |
19 yıl önce | |
|
Cevap: (!) Soğuttunuz beni sinemadan;)Heh işin şakası bir yana bana da dediğiniz gibi daha mantıklı geliyor.Öyle yapacağım. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Ne Var New York! (tv show) Marka olmakta fayda var, keşke noter ile onaylatsaydın. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: OYUN Teşekkürler değerli yorumların için Bilalcim:) Umarım yeni işler daha da iyi olur cümlemize..(Go on derken go home gibi bişi mi ehu.) |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: (!) Linkler gelicek yakında, şuan biraz yoğun olduğumdan ilgilenemedim.Kusura bakmayın.Ama vimeo.com'a üye olup videonun bulunduğu adresin sağ alt kısmında mov. formatı olarak indirebilirsiniz;) |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: OYUN MSN'den be abicim, harcamayalım başlığı.Kırk yılın başı filmimizi ekliyorum, benimsinemalarim ortamına getirmeyelim. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: OYUN Kezzap ve Egicim (üleyn bi kerede düzgün eleştir) yorumlarınız için çok teşekkür ederim. |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: (!) Güzel yorumların için teşekkürler Selçuki sanırım orada bi düzeltmeye gidicem gibi.Cümle olarak devrik diyor herkes anlatım bozukluğu(!) yani:) Ben de pek araştırma fırsatım olmadı ama istatistikleri ... |
Forumda Arşiv |
19 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Bilgi Yarışması Danimarka? |
19 yıl önce |