Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Adobe Pro After Efeckt gecisleri Ben soruyu anlayamadım?Adobe'ye geçirme derken Photoshop'u kastediyorsun sanırım, veya ben öyle anlamış olarak cevap veriyorum.AE PSD dosyalarını kabul eder Photoshop dosyalarını AE'de kullanabilirsin... |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar What kind of holding:D Tam türk ingilizcesi var adamda:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: aşk Daha izleyemedim ama kareye bayıldım. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Filmi izledim gayet keyifliydi.Yine her zamanki gibi çabucak bağlanmış olmasını sevmedim.Atmosfere birşey diyemem IMAX keyfi başka olur böyle bir görsellikte. Will Smith'e gelicek olursak:)Eee. Hadi i... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz O nasıl ekleniyor ki:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Bence sonunuda söyle tam olsun. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: 2008'de Ocak ile Mayıs arası başvurulabilecek festivaller Güzel bir jest oldu, teşekkürler. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Harbi ben öyle demişim sanırım Kezzap:P |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend Tabi ki, çok merak ettim siz böyle bahsedince dün geceden sıraya koydum, eğer beğenirsem tekrar sinemada giderim elbetteki.Ama işte çok işlenen konular efektle kurtarılmasını ve beğenilmesini sevmiyor... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz şu mavi çubuğu hiç sevmiyorum bombeli bombeli.Mino koysa da gözümüz gönlümüz açılsa. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: I'm Legend 25 dk sonra DVD kopyasını izlicem bakalım:) Capsler güzeldi filmin tadı kaçmadan izlerim umarım. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Forum HatıRası-2006-2007 zeh zeh zeh:)Düşündüğüm şey mi yoksa |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: AKS Hatası Öyle:)Yani onlara hayır yanlış diyemiyorsun.Ben de izlemek istiyorum güzel diyorlar epey, umarım okul getirir de giderim. Ben de geçen Electroma'yı izledim acaip hemde:D Ama deneysel birşey hiçbirşey ... |
Forumda Genel Çekim Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz Dantel mod:tık!kullanmadığım zamanlar dantelini üstüne kapatıyorum.:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Masaüstünüz Masaüstüm;tık! |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |