Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Geri Geldik Siteye girmek değilde film indirmekten bant bitti sanıyorum. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
B2 - Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisi 2. Sayı B2 Dergi 2. sayısı çıktı!Bağımsız Kare - Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisiwww.b2dergi.com |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Geri Geldik Dandik bs'ye kalmadık haha |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar
|
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: KALİTELİ MP4 YAPMAK İÇİN Mpeg 4 için o program gayet yeterli, kalite değil de boyut arıyorsan Color7 Video Converter diyebilirim bende. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Geri Geldik Hasretinden yandı gönlüm. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Macbook Air! Orası öyle daha çok sunum ve öğrenci laptopu eee pc gibi birşey, dv çıkışı olması avantaj.solid disk kullanıyor istenirse. Tabi o fiyata neler alınır o başka.dvd koymak sorun olmaz tabi bu teknolojide... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Macbook Air! Kopyaya alışmış bir dünyada Steve ne yapsa gözümüze çarpacak elbet.Bir ilki de başarıyor wireless cd kullanma özelliği var bunu es geçemeyiz, yurtdışında sanılmasın lak luk program indir, mp3 indir, f... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: mp3 indirenlere gozalti Power internet üstünden mp3 satışı yapıyor.TTnet yakın bir zamanda kullanıcılarına korumalı mp3 indirme desteği sunan bir site açtı. Bunlar nereye gider bilinmez, yurtdışında da bu tür örnekler çok iT... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Alt Yazı ile RİP ??? www.divxplanet.com/docs/divxtovcd/index.php |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: doğubanktaki güvenilir yerlerin telefonları Mega Elektronik tavsiye ederim bende. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: New York, I Love You (2008) Katsumato:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: BilgisayarRAM 3 GB Ama AE calisinca 2 GB gösteriyor. Ortada bir problem yok, olağan birşey.Ben XP 3.5 destekliyor sanıyordum. XP SP3 bekleyeceksin 4GB desteği gelicek diyorlar. |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: STYX'İ GEÇMEK Ben filmi ismiyle bağdaştıramadım sadece. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Macbook Air! Ben çok manasız buluyorum Apple TV'yi. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |