Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: Geri Geldik

Siteye girmek değilde film indirmekten bant bitti sanıyorum.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
B2 - Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisi 2. Sayı

B2 Dergi 2. sayısı çıktı!Bağımsız Kare - Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisiwww.b2dergi.com

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Geri Geldik

Dandik bs'ye kalmadık haha

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: KALİTELİ MP4 YAPMAK İÇİN

Mpeg 4 için o program gayet yeterli, kalite değil de boyut arıyorsan Color7 Video Converter diyebilirim bende.

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: Geri Geldik

Hasretinden yandı gönlüm.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Macbook Air!

Orası öyle daha çok sunum ve öğrenci laptopu eee pc gibi birşey, dv çıkışı olması avantaj.solid disk kullanıyor istenirse. Tabi o fiyata neler alınır o başka.dvd koymak sorun olmaz tabi bu teknolojide...

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: Macbook Air!

Kopyaya alışmış bir dünyada Steve ne yapsa gözümüze çarpacak elbet.Bir ilki de başarıyor wireless cd kullanma özelliği var bunu es geçemeyiz, yurtdışında sanılmasın lak luk program indir, mp3 indir, f...

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: mp3 indirenlere gozalti

Power internet üstünden mp3 satışı yapıyor.TTnet yakın bir zamanda kullanıcılarına korumalı mp3 indirme desteği sunan bir site açtı. Bunlar nereye gider bilinmez, yurtdışında da bu tür örnekler çok iT...

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Alt Yazı ile RİP ???

www.divxplanet.com/docs/divxtovcd/index.php

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: doğubanktaki güvenilir yerlerin telefonları

Mega Elektronik tavsiye ederim bende.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: New York, I Love You (2008)

Katsumato:)

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

18 yıl önce
Cevap: BilgisayarRAM 3 GB Ama AE calisinca 2 GB gösteriyor.

Ortada bir problem yok, olağan birşey.Ben XP 3.5 destekliyor sanıyordum. XP SP3 bekleyeceksin 4GB desteği gelicek diyorlar.

Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları

18 yıl önce
Cevap: STYX'İ GEÇMEK

Ben filmi ismiyle bağdaştıramadım sadece.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Macbook Air!

Ben çok manasız buluyorum Apple TV'yi.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Sayfa 279 / 397