Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Yerli Lost - Göl Yerli malı 'LOST' dizisi geliyor Dünyada milyonlarca seyircisi olan Amerikan dizisi Lost'a yerli sinemacılardan rakip geldi. İznik gölünün kıyısında çekilen 13 bölümlük dizi yakında yayına girecek... ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Ne bilim benim kafamda her zaman şarkıyı dinleyince bir futbol sahası geçti tamam:) O klipte var çamurda mamurda amerikan futbolu veya normal futbol oynayan elemanlar geçmedi değil, bu acaip vasat olm... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Export Error! Export alırken Export ayarları kontrol etmen gereken, 2.si projenin bulunduğu yerde sorun olabilir. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Export Error! 600 mblik giren proje 600 mb çıkıcak diye bir kıstas yok, ayarların büyük olasılıkla yanlıştır. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: sony 16:9 nedir ? Panasonic dışında çok az seçenekte gerçek 16:9 var, gerisi efekt. |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: LOST peh ben de pek bi heveslenmiştim ilk duyurulduğunda. |
Forumda TV Yapımları |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Malt'ın 3. klibi, Gol Ben pek beğenmedim çok düşük bütçeyle çekilmiş sanırım yani ilk klibine göre çok kötü. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: LOST 1. bölüm abc'de 2 saat premier olcak dendi, bunu bilen varmı?Yoksa 4x00 ile birlikte mi o? |
Forumda TV Yapımları |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account Flashget'ten ayarları düzgün yaptıysan daha fazlasını indirmesi gerekli aslında, Options'a girip otomatik indirmeyi seçersen daha rahat edersin abi;) En hızlı serverdan başlıyor download ve direk bast... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: LOST .../ kısaltmasını da kopyalamışsın:) Jacob John Locke'a benziyordu Photoshop'ta açtığımda efektlerle |
Forumda TV Yapımları |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Youtube albümcülerini istemiyoruz.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Acil 16:9 Ben bi beceremedim, artık ders hazırlarsın;)Ben de genelde 4:3 istesem 16:9 verir, 16:9 istesem 4:3 verir.Benle inatlaşır, sonra tekme yer kendisi. |
Forumda Kurgu |
18 yıl önce |
|
Cevap: Acil 16:9 16:9'da projeni tamamla başka bir proje aç sonra 16:9 export aldığın görüntüyü 4:3'de motion ile 4:3 hale getir export al, en garanti işlem. |
Forumda Kurgu |
18 yıl önce |
|
Cevap: Adobe Premiere 2.0 Pro.msi dosyası O bahsettiğin Windows Installer'dır yani o dosya temelini oluşturuyor.Hata 2 olasılıktır. 1. Installer sorunlu tekrardan kurman gerekecektir. 2. CRC hatası arşive ulaşamama hatasıdır, yani edindiğin p... |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: deviantart Asırlar önce güncelledim. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |