Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) @Murat89O avatar ile o haber çok iyi olmuş:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Pazar>öğleden sonra>Taksim civarı>saat kaç diyelim>neresi diyelim? Egi bize yer bul:)Vodkası güzel olsun ekiekieki. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Herkes kafasındaki yeri ve zamanı yazsın müsait olduğu, ben derim ki.öğleden sonra civarı Taksim gibi ortalık bir yerde. Herkesin görüşünü alalım? |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Toplaşıyoruz:) Evet yanlış duymadınız, toplaşıyoruz..İsveçli bilim adamlarına göre bıdıbıdıbıd...Neyse 2362. geleneksel forum buluşması, gelmek isteyenler uygun oldukları tarihleri belirtsin.Ama biz belirledik bile ... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU XL serisi lensleri tam bilmiyorum ama Canon EOS DSLR'lerle kullanılıyorsa belki alınıri ama onda da neye gerek duyulur bilinmez. XLH1'in geniş açı lensi daha pahalı.Açıkcası bir kısacı veya profesyone... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU Baba sinek söyle fikir paylaşıyoruz sonuçta. |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU XL serisi bir geniş açı lens kamera ile aynı fiyatta ama Raynox geniş açı lens 350 lira civarına bulunabilmekte.Yani illaki bayonetten çıkartılabilen bir objektif olması gerekmez, ring halinde takılan... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Biz tavukmuyuz, bu çarka çomak sokmayın biz fırıldak değiliz:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Fırat Budacı du yanımda duruyor, üşenmezsem okuyayım. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: HÖST (Final!) Ben gülemedim bir türlü nedense.. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sony HVR-HD1000 çok ucuz HVR-S270E modeli bile 1/3'lük sensör kullanıyor HV20 1/2.7" HD1000 modelini şimdi almak mantıksız, ilerki modelleri mesela işte HD1500-2000 yani bu modelin üst sınıfları daha ele gelir olacaktır, benc... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sony HVR-HD1000 çok ucuz HD1000 en güzel yanı omuz kamerasına HDV özelliği kazandırılması, bunun dışında daha tutarlı bir şekilde sitelerde incelemeye alınmadı HD yani tanıtımına bakıp güzel veya kötü bir kamera olduğunu söyl... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU Tutma dalgalarını unutmuşum:)Ana bağlantılar Rode sistem yani körük ila yapılıyor bunlar genelde hafif maddeden yapılıyor, değişik bi adı vardı unuttum:) Ama mavi tutma kollarını diyorsan onlar biraz ... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU Zamanındaki yorumlarında şuan bi HVX'i olduğunu sanıyorum ama yanılıyor da olabilirim. Ya aslında M2 almana gerek yok illaki, bir sürü firma var.HV20 için önerilenler de var.Yani mesela Brevis veya SG... |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: 2bin ytl civarına hangi kamera alınır SD5 kötü bir kamera.3CCD büyütülecek birşey değil.Cmos'da onun kadar kötülüğü tek çipi olması ama 3 çip daha kaliteli demek değil renkleri ayrı ayrı alıyor demek.Yani süper bir fark yok, sizde dersler... |
18 yıl önce |