Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: İnternet'ten Videolar
|
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: *** İSTANBUL'DAN İSTEKLİ BİR GENÇ**** Netikete uyarak, küçük harf ile anlatmak istediğinizi anlatın lütfen forum kurallarını okuyun. |
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) abi adam diceyy masasından yazıyo kesin:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Millet feysbuktan hatun yapıp buluşuyo:)Biz anca yok efenim kısa film dimi diiceyy m.e.h.m.e.t heh:D |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Azrail Azrail biraz eblek olmuş:)Oyuncuya laf değil azraile heh |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) AAa ne güzel buluşmuşsunuz ben foruma yeni üye oldum, ama 3 senedir takip ediyordum, keşke ben de gelseydim. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Ben mesaj çektim cepten ama sallamadı Mino neyse 40 dksı var suyu ısınıyo:P |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: KAMERA ALIM KILAVUZU Hadi bakalım şimdiden hayırlı olsun diyelim:) |
Forumda Kamerayı Bulmak |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Ben de artık trafiğe göre 3-15 aras taksimde olacam. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Microfon icin yardim Hot shoe yani süper türkçesi ile sıcak ayak girişleri aksesuar takılan yerlerdir.ee.. olmasa kullanılamaz mı kullanılır zaten bi mikrofonu kamera üstünde değilde oyuncu üstünde tutmak daha mantıklı. |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: Türban Meselesi Bırakalım bu işleri devlet bahçeli bak bu daha şık oldu hemde alt metinler ve metaforlar içeriyor.:D:D Tesettür insanın kendine yakışanını giymesidir. Lütfen türban, başörtüsü ve tesettürü birbirine k... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) ben de geleceğim . lakin saat 15 . 00 olsun diyorum ( evet üçün beşin hesabını yapıyorum 😀 ) yer olarakta en sevdiğim mekanı taksim kfcyi öneriyorum 😀 metro olmasın diyorum birbi... |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) Mino geli galiba:) bi ulaşayim ona:DListe tamamlansın yeride kesinleştiririz. durmak yok yola devam:)1)Ömero (Omegavörks)2)Eglaya3)Bariçello (hepa)4)5)6) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Toplaşıyoruz:) tabi:)Ayarlarız. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: iç mekan ışıklandırması Evet aynen öyle lambayla içindeki yansıtıcının mesafesini değiştirmeye yarıyor, bu şekilde de mesafesi düşüyor veya uzuyor. |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |