Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Sizce 2007'nin En İyi Filmleri Nelerdi? Narnia Günlüklerinden özenilmiş gibi geldi bana, filmi izlenebilir kılan tek şey yabancı bir yapımın güzel makyajı. Narnia gibi 2. dünya savaşında geçiyor, ebidik gubidik yerlerden başka dünyalara açı... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: newtek VT(4) programını bilen var mı Omega Works'e sorabilirsin, tahmin ediyorum biliyordur programı. |
Forumda Diğer Yazılımlar |
18 yıl önce |
|
Cevap: sanyo hd kameralar Sıkıştırılmış halde duran videoda montaja hazırdır. Bildiğim kadarı ile Mpeg2 kayıt yapıyor bu da sıkışıtırılmış HD görüntü demek, ama hangi modelden bahsediyorsun? |
18 yıl önce | |
|
Cevap: "Milimetraj" Kısa film Tv programı Frekans olarak bilemiyorum ama sanırım alçak yayın mı yapıyor öyle mi denirdi, yani sadece Eskişehir'de çıkıyor.Ama yakın zamanda kaliteli olarak Youtube'a bölümler eklenecek. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kurgunun ve seslerin harika dünyasi seni bekliyor. Burda olsam da keşke toplaşıp gitsek:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: "Milimetraj" Kısa film Tv programı Detaylar için benimle görüşebilirsiniz:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Geyik hadisesi Erçin iyi demiş işte, Herkesin kendi düşüncesi ben veya Ahmet forummuyuz.. Herkes kendisinden sorumludur, biz düşüncemizi belirttik sizde, gerisine toplu karar vermek gerekir. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |
|
Cevap: 4-5 milyar kamera? Tabi ki.Forumda yeni olduğunu varsayarak ve mesajlarına bakarak ben ilk olarak değerlendirdim.Genelde çünkü iyi bir kamera alarak herşeyin tamamlandığı sanılır.Işık olmadan kamera bir hiçtir, ses olma... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Geyik hadisesi Coyote üstüne basa basa söylüyorum, hala geyik yapıyoruz, kızıyorsunuz diyorsun.Geyik başlığı ve yerine göre uygun.Ama burada geyik dönen birşey yok gayet siyaset konuşuluyor.Yani geyikle bir alakası ... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |
|
Cevap: 4-5 milyar kamera? Ben iki kamerayı da geçtim, eğer ilk filmin ve ilk kameran olacak ise böyle bir kamera almak kameraya haksızlık olacaktır. Eğer ilk filmin ise bütçeni kamerandan çok diğer şeylere de ayırmanı tavsiye ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Geyik hadisesi Coyo-T'cim dediklerin mantıklı ama şöyle birşey gerçek asla göz ardı edilemez.Sinema olsun; kısa-uzun veya bu forumun genel konusunu içinde bulundurduğu başka şeyler olsun bu tür konular kadar ilgi gö... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |
|
Cevap: adamlar neler yapmış. 🙂 heh tamam zaten Code'u da kermit yapıcaz. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Geyik hadisesi Eyüp ne seni engellemek isterim ne başkalarını bu konu hakkında.Ama bilmiyorum sanki burası yeri değil gibi geldi bana.Sonuçta kısa film üzerine bir yer ondan.Ama tabi forum yöneticileri daha iyi bili... |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |
|
Geyik hadisesi Kısa film portalıydı burası dimi:) |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |
|
Cevap: adamlar neler yapmış. Prey Alone bi tanedir Edinin dediği gibi hehe |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |