Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Varsa burda yayınlarmısın:)Dinleyelim. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: adamlar neler yapmış. Aynısını belki yapamayacaksın ama kısıtlı imkanlarında sana ışık tutmuş olacak film çekerken. Bunu izlemenizi tavsiye ederim, |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sinemamız üzerine bir durum değerlendirmesinden tümevarım Ben de yazın İstanbul'dayım beni de katın;)Ayrıca uzun metraj neden masraflı olsun 4 tane 15 dklık kısa filmin toplamına eşit sonuçta 1 saatlik bir film.Ayrıcana 4 tane çekmekten çok daha basit ve hik... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 2.Kısadan hisse kısa film günleri Sonunda görüşücez yani seninle:)Neyse başlığı fazla bozmadan, ben de yolladım 2 tane.(biri deneysel bence hiç bulaşmayın yayınlamayın Özgür heh) |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
18 yıl önce |
|
Cevap: HD Kamera Karşılaştırmaları (Murat Olkun'dan) Bay Murat Orkun da olabilirdi:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Samsung 957mb'den vazgeçmem, 2.sini almayı planlıyorum ama elektrik faturasını nasıl ödücem onu düşündüğüm için vazgeçiyorum her seferinde. Hıyartolardan barış varsa davarolardan da eegi var:) ülee ma... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sinemamız üzerine bir durum değerlendirmesinden tümevarım Ben zaten varım ama bs'nin filmlerinden ibret almayılız önce heh |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var :Dfilmi yeni çekiyorum napim cahilim ben cahalım. Ben manyak gibi gittim gazla b/w banyo yaptırdım cd baskı 15 + 5 lira cd oh oh.:) Olmadı Yalçınlara atarım topu yaktınız hüleee filmi diye. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 2.Kısadan hisse kısa film günleri Evde internet olmayışının sonucu, bugün yollasam 🙂 |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var O fotoğraflar yanarsa 20 lira bayılmış olucam boşuna sonra gidip Cevahir'deki güvenlikleri dövmeye çalışcam tabi cop yicem kesinlikle. 2 kere söyledim ya film var diye xrayden mi geçer cazur etti içim... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Yok artık ya!Bi genç kızın korkulu rüyası kezzap yani, sen değil:P Yobazlık vardı ama bu artık ne iğrenç bi hal aldı. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: HD Kamera Karşılaştırmaları (Murat Olkun'dan) İnşallah daha iyileri de gelicek Murat çok kısa tutmuştu ilk yazısı diye:)Ama zorlicaz onu öbür aya, bütün herşeyi sömürücez ondan heh |
18 yıl önce | |
|
Cevap: kliplerdeki ve dizilerdeki çerçeveli videolar hakkında... Aa çok özür dilerim:)Ben yaptım hatta youtube'a da koydum ama sonrasında unuttum buraya eklemeyiBen 16:9 yaptım 4:3 daha mantıklı. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Dergiyi okuduktan sonra, bu başlık altında sorabilirsin istediğini, memnuniyetle cevaplarım. Aslında derginin 2.sayısında çok geniş kapsamlı bir kamera incelemesi yapmak istiyorum.DVX100 HV20 ve bir B... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Geyik hadisesi Biz kirletiyoruz, biraz daha yapıcı olmak lazım, söylenenleri şahsi algılamamak lazım. |
Forumda Film Fabrikasi.com |
18 yıl önce |