Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Quicktime full ekran olmuyor QT Mac os X tabi açılmaz:) XP için olanı indirmen lazım. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: CGR-DU Serisi Panasonic Batarya Tripod iyidir, ben de oradan şuan sipariş verdim.Açıkcası pil olarak gg güvenme, çin malları makineye de zarar verir. |
Forumda Ticari Ürünler |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) 😀 Bi yastıkta kocatsın. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 6 Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi (höh!) Cinetechno'da almış sanırım:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: yeni çalışma @ACRPornografiği sadece seks filmleri,cinsel saplantılar,seks bağımlılığı vs.. şeyler düşünüyorsan hiç başlama derim. Benim için pornografi bir köpeği balyozla kafasını ezmektir, civcivleri suya atmak... |
Forumda Senaryo ve Hikaye |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sen hangisisin? zuah:)Yeri gelir sayfalara sığdıramazsın konuşturma beni:)Anlamsız montaj olmaz zaten montaj anlamsız birşeydir.Kurgu -kurgulamak- filmi gelişi güzel anlatamazsın arka arkaya sahne koymakla. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 6 Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi (höh!) Sinefekt'de bundan var diye biliyorum:) fiyatı villa fiyatı:P |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: kliplerdeki ve dizilerdeki çerçeveli videolar hakkında... Herşeyi devletten beklememek lazım, video orada izleyip inceleyip deneyebilirsin. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Sevmediğiniz Yönetmenler Yönetmenlerin belli başlı özellikleri var neden sevilmediklerine dair zaten.Mesela Spielberg yahudi, sevmemek için iyi bir neden:) Q.TarrantinoM. HanekeB. Dalkıran |
Forumda Yönetmenler |
18 yıl önce |
|
Cevap: antalya kaş ta paraşüt filmi Gelebilsek misafir olmak isteriz, ama malesef zor okul vs.. Benim ilgilendiğim normal paraşüttü ama. |
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Ben Manderlay'de horlayarak uyudum, rezalet bir filmdi.Dune Lynch'in Dune'u mu?Lynch'i biraz severim, çok değil...Dune bence inanılmaz kötü bir film... Evet o film, sadece efektleri için izlemiştim on... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Quicktime full ekran olmuyor Quicktime tam ekran HD bi video oynatmayı şuan Nasa'daki süper bilgisayar başarabiliyor sadece:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sweeney Todd Egi erekte olarak sinemadan çıkmasını korseye bağlıyorum:) Dediğin gibi boğaz kesmeler çok başarılı yapılmış. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sen hangisisin? Yo açıkcası ben dediğine katılıyorum egicim egocum:)Bir şeyler üretmek tamamen ego ile dengelidir diye düşünüyorum.Kurgu da olan birşeyi "anlamlı" şekilde birleştirmektir;) Neyse, belki "mesela benim ... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Mika - Lollipop (Animasyon) Evet ben de wmv attım uğraşamayıp.Dr. Divx veya Divx Converter programlarını edinirsen o site direk divx üstünden çalışıyor ve çok kaliteli bir biçimde.Divx yüklüyorsun izleyenler flv izliyor, çok man... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |