Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: İnternet'ten Videolar höhöyde ! höh süper bişiymiş. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: görüntüdeki grenleri nasıl yok ederiz Noise reduction efekti ile bi nebze yok edebilirsiniz. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bizik...! Merakla beklemek düşüyor bize de:) |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Anbulist - 04.56 Ali kusra bakma ama bana İstanbul'un o kadar güzelliği içersinde en gereksiz yerleri çekmişsin gibi geliyor:)Yani Eminönü-Karaköy'e gidip geniş bi Galata'yı ve Tünel'i ve yokuşu çekmemek.Sesleri kısıp... |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Dünyanın En Tehlikeli Yolları 1-2 Çindeki mağaradan bozma yola hayran kaldım:)Çanakkale Assos yolu da süper ralliliktir. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bayrampaşa: Ben Fazla Kalmayacağım Ben fragmanı izledim güzel duruyordu.Gitmek istiyorum.Hamdi Alkan'ı küçümsememek lazım. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Yıkılmayan adam aman tanrım süper film. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Recep İvedik Youtube'da vardır ama pek güzel bir film değil, Buğra çok daha başarılı. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: WD Harici Disk/Seçenekleri 2'ye düşürdüm Zora koşulmadıkta Seagate'den şaşmam internal olarak.Ama External Seagate'ler tam bir fiyasko.Ben de 280'e aldım şimdi fiyatlar çok iyi hatta 500lüğü şuan 170'di kampanya bitti ama sanırım 220'den 170... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: WD Harici Disk/Seçenekleri 2'ye düşürdüm Ben de aldığım zamanda aralarında öyle bir fark vardı.Şöyle diyim 1.sinde USB, E-Sata ve Firewire girişleri mevcut sadece.E-Sata kadar gereksiz bir port görmedim ben kullanmanı tavsiye etmem, zaten ye... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: video ya nasıl perspektif verebiliriz Rarlı halde proje dosyası olarak attım. |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: video ya nasıl perspektif verebiliriz Canım kardeşim her efekt için başlık açıcak isen yandın şuanda 7 tane başlığın var hepsi şu nasıl yapılır, bu nasıl yapılır.Biraz dikkatli olursan sevinirim. Unutma buradakilerde insan, hani teknik se... |
Forumda Adobe Premiere |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Evet bi bakıma spam üyelik.Bot üyelik gibi birşey her foruma sıçrıyor bunlar. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kuru/Çatlamış Toprak Videosu arıyorum Satmak isterim ama benim videolar para etmez:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: iphone??? Onu ben de tam bilmiyorum ama Turkcell ve Vodafone ile çalışıyor diyorlar. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |