Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Harfada'm Eyüp nasıl bir yardımım dokunur mu Eskişehir'de:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma yep sıra sende:) |
18 yıl önce | |
|
Broken Angel (2008) - Meleğin Sırları Meleğin SırlarıLos Angeles'te çekimine başlanan ilk Amerikan - Türk ortak yapımı 'Broken Angel' adlı sinema filmde başrolü 'Yabancı Damat' dizisiyle yıldızı parlayan Nehir Erdoğan üstlendi. Film, yine... |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Dikkat etmemiştim uzun zamandır bu başlığa başkaları da etmemiş sanırımZor bi soru olsun benden; |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Sari ve Beyaz isikta cekilen görüntülerin Adobenin Renk Efek Çekim sırasında beyaz ayarı yaparsan beyaz çıkar zaten istediğin renk ile aydınlatsanda.Veya After FX, Premiere'de beyaz ayarını dijital yapacaksın beyaz bir objeye ne renk olması gerektiğini atayacak... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Ben anladığım kadar anlatim Eylem'in dediğini;muzik, dvd, yaz, 2006, şarkı, film, grup,ses, video klip,mesaj,kaydetmek,belgelemek, youtube |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 24p cekildi fakat.. DV Avi exportunu 25p almış olabilirmisin acaba?Ayarlarından çekim yapılan değerleri girersen düzelir diye düşünüyorum. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
18 yıl önce |
|
Cevap: After Effect ile 3d Max Kullanımı Böyle birşey mümkün değil bildiğim kadarı ile Cinema 4D birazcık izin veriyor.Ama illa çalışcam diyorsan görüntü olarak 2d olarak çalışabilirsin bunun içinse alpha olarak render alman gerekiyor çıktın... |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Scummy Man Scummy Man Klip: Linklerden ulaşabilirsiniz ama ben divx olarak edinin derim yt'da siyah beyaz olarak var nedenini bilmiyorum.Benim hoşuma giden bir videoklip kısa film, şarkıya hayran kaldım. İzleye... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Ederlezi'ye çok benziyo japon versiyonu olabilir mi acaba:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: WD Harici Disk/Seçenekleri 2'ye düşürdüm Yani sana kalmış değiştirmek ama ben kullan derim 800 istiyorsun diye demiştim o mesajda. Firewire daha yavaş teoride, ama teori olarak USB'nin hızlı olması da teoride.USB pcyi kastırıp istenilen perf... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Haber Ajansı (FFHA) Ahmet Çakar suç duyurusunda bulunucak mı merak ediyorum.Hürriyet'in de prim yapmak için kendi sitesinde fotoğrafları yayınlaması başına bela açmaz umarım. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Bayrampaşa: Ben Fazla Kalmayacağım Mino kaçak vcdlerini piyasaya sürüyor çaktırmadan, işte hani "film oyun program" diye yazıcıoğlunun önünde bekleyen arkadaşların sorsu bu:) |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: WD Harici Disk/Seçenekleri 2'ye düşürdüm 400>800 mantık olarak performans vermez.Erdem, aldığın bir ürünü 7 gün içerisinde geri iade edebilirsin tüketici haklarına göre.Merak etme geri alırlar, ama kargosunu sen karşılarsın geri yollarken... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 24p cekildi fakat.. Ne gibi bir kalite arttırımdan bahsediyorsun?EQ ayarlarından biraz oynayabilirsin. |
Forumda Görüntü Yönetimi |
18 yıl önce |