Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Valla orda da haklısın bana da bugün arkadaş dedi sıkmış olabilitesi üzerine pek sallamadım he dedim size de bi söyleyim dedim sitesinde bahsedilmişmiş. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account Nası aç dersen:SExtract ediyorum işte köööröp diyip dosyayı dışarı vermiyor, rar içinden mi oynatcam anlamadım kine. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account ah ah şu flashget öldürdü beni ya indirdiğim yarısı corruptlu çıkıyo hala sora tekrar indirince düzgün indiriyo meret 100mb partlar bi de ya bekliyorsun 15dk her part 1byte bozuk olsa bile. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: En Son İzlediğiniz Film Süperseks;Türk alman yapımı bir film komedi sevenlere fena değil, tamam tamam vasat:)Konusu güzel ama işleniş sırıtmış. |
Forumda Uzun Metraj |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Söylenenlere göre yt bakıma girmiş. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account fıkra gibi oldu:)rus çin türk koalisyonu nası merak ettim giriyorum. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account ya o nedense dns ayarları yapsamda hiç bi zaman açılmadı:S |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account warez-bb.com üyeydim ama sitenin adını unuttum sen yollamıştın, bi girip karıştırayim aslında google ve rapid sağolsun arşiv genişliyor ama gereksiz şeyleri indiren biri olarak aa şurda bu varmış bu d... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: DEL! Youtube yanında Vimeo.com'u tavsiye ederim. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Rapidshare Premium Account 100kb sabit şuanda ben de, aslında rapidçiler için warez sitelerini bu başlıkta paylaşsak mı indircez şeyleri kısıtlı buluyorum, şuan eski türk filmlerine sardım:) Deli Kadir fln indiriyorum anlayın o... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 15 Mart 2008 Forum Buluşması Eyi keyfin bilirsin:) |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: 15 Mart 2008 Forum Buluşması Benim filmim 2 de kardeşim anlamam:)2'de orda olursak okey:P |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: 15 Mart 2008 Forum Buluşması Egi gel egi gel yoksa kim ben sanıp başkasını mıncıklicak:D hehe yaparız sana güzel bi saat. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Adaptörle ne şahane oluyor bir de düşün.Yani Canon HV20 var iken Canon XLH1 alınmaz:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Geniş açı lenste 0,45x ile 0,5x arasındaki fark Noname hiçbirşey tavsiye etmem ben:)Bence biraz daha para ver ve güzel bi lens al.Bu lensin sonuçta hiçbir dayanağı yok ne marka ne örnekleri ne de malzeme kalitesi.Raynox oldukça köklü bir firma.Geni... |
Forumda Görüntü Yönetimi |
18 yıl önce |