Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: En Son İzlediğiniz Film

Miraz fragmandan belli etti kendini:)Shaun of Dead'ı tekrar izledim yerlere yatarak8/10 bi ingiliz komedi filmine göre

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: En Son İzlediğiniz Film

Hitman3/10 biraz fazla olmuş 🙂 1.5/100 😀 Oyunun ayrı bir yeri var kalbimde:)Bir de İstanbul'u görmek güzel oldu başka kameralardan:)Her ne kadar Galata'nın içi kocaman bi lokanta olsada.

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: En Son İzlediğiniz Film

Hitman3/10

Forumda Uzun Metraj

18 yıl önce
Cevap: CGR-DU Serisi Panasonic Batarya

Valla bilmiyorum Yağmurköpeende var ona sorabilirsin.

Forumda Ticari Ürünler

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Mikrofonlar hakkında konuşuldu çok defa, İstanbul'daysan eğer adresinden fiyatlarına bakabilirsin, yardımcı olmaya çalışırım.Eğer almak istiyorum diyorsan Rode Videomic forumu araştır oldukça kaynak v...

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Çok iyi fiyata geliyor, arkadaşın getiriyorsa ne vergisi ki?Gümrükten kaşeletip uluslararası garantisini kullanmak için mi?

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: =FONT SİTELERİ=

Bilindik font işte, Windows'daki Fonts klasörünün içine kopyalayacaksın kullanabileceksin.

Forumda Diğer Yazılımlar

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Panasonic'te verdiğim örnek gibi bu kodlarla satılıyor zaten.Seninki E'ymiş sorun yok.Nerden, kaça aldın?Gümrüğe takılmaz umarım.

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: CGR-DU Serisi Panasonic Batarya

3 saatlikler olması gerekiyor.

Forumda Ticari Ürünler

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Pal ise sorun yok.

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Bazen satıyorlar ama belirtiyorlar belirtmiyorlarsa kesin NTSC'dir bazende modeller belli ediyo Panasonic'de NV PAL PV NTSC

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: Geniş açı lenste 0,45x ile 0,5x arasındaki fark

DVX'in aslında kendi lensi geniş açıya yakın.Yani memnun kalmıştım ben oldukça.Sen demek epey bi geniş açı istiyorsun:)Ama deneme yap derim almadan dükkandan fln alırsan ondan daha da fazlası bozulmal...

Forumda Görüntü Yönetimi

18 yıl önce
Cevap: Yeni başladım (HDR-SR12E)

Umarım PAL almışsındır, soruna yanıt ise, kullanmayı çözdüğün sürece çekim yapabilirsin ama profesyonel, yarı profesyonel, amatör mü olur o gelişme sürecine bağlı.Böyle bir kamerayla yarı profesyonel ...

Forumda Kamerayı Bulmak

18 yıl önce
Cevap: 15 Mart 2008 Forum Buluşması

Ali gel o zaman biz senle beraber Taksimden şirinevlere gidelim code şirin bizi ordan alsın?

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Cevap: 15 Mart 2008 Forum Buluşması

Harbi şimdi napıyoruz ben hiç hatırlamıyorum yolu, Taksim'de bekleyip toparlaşıp gidelim diyenler bi kaleye mum diksinde kim kim belli olalım, ona göre bi yer ayarlayıp yola devam edelim.

Forumda Duyurular

18 yıl önce
Sayfa 259 / 397