Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma İyiymiş biri bilsinde divxini çekelim hadi:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Dinlediğiniz Müzikler +1 diyim bende:D |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İlginç -GodfatheR- posteri Adamların işleri güçleri yok anladık:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Youtube'a erişim 😉 İçerik hakkında bilgi verirmisin?DNS ile girilebiliyor programa gerek yok aslında. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 50-100 bin ytl lik kameralar? 35 mm. ve benzeri. SSD şuan manyaklık:) 100 GB ye 1000 dolar vermek, bize hiç hitap etmeyen birşey.Biz sallarız disk bozulur onu isteriz |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Güncel En İyi Donanım Önerisi. 40 dolara bi ekran kartı ile hdv özellikli bi ati alabilirsin yaklaşık hem kurguyu biraz olsun hızlandırır. Tek IDE varmış bence Harddiskleri sata döndür artık derim.Tek IDE'yi de dvdrw takarsın. Kanı... |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Panasonic MEGA OISCanon HV20 OIS |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Güncel En İyi Donanım Önerisi. Core 2 Duo 2.4 / Core 2 Quad 2.42GB ram 2x1Gigabyte veya Intel anakart |
Forumda Donanım Tercihleri - Sorunları |
18 yıl önce |
|
Cevap: 50-100 bin ytl lik kameralar? 35 mm. ve benzeri. Onu bilmem ama, kamerayı alan forumu flnda satın alır bastırır parayı, bizide sigortalı işe alır forumda cevap yazmamız için:) Doğrudur ya kameralar her zaman pahalı. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Bana o satıcıyı iletirmisin m2 için bi görüşmek isterim:)Getiriyorsa ve taksit yapıyorsa büyük kolaylık olabilir aslında. Ürünün altında HV20 E (Europe) diye geçiyor. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: CANON HV Serisi Hakkında Her Şey! Bence almanya ve ingiltere ebaye bakın derim. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: 50-100 bin ytl lik kameralar? 35 mm. ve benzeri. www.dalsa.com Dalsa Origin diye bir model daha var ilk defa duydum ama yine de iyidir.Genelde artık her firmanın bi dijital 35'i var. Egi benim kastım 1e1 veya ona yakın bir değerde dijitaller ama zat... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kkymn Şarkısı koyoti hani codedu nan ne kolpa adamsın:)kaydıraklıyılan sesin güzelmiş. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Dinlediğiniz Müzikler aa Ebe buçukçu güzeldir:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: 2. Kartal Belediyesi Kısa Film Festivali 28 Mayısta Bence çok üstüne gidiyorsunuz, önceki yazımda da belirttiğim gibi bir durum bu yani.Kendi istekleri doğrultusunda olan birşey değil. TV'deki yabancı filmlerin sevişme sahneleri RTÜK tarafından kesilen... |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
18 yıl önce |