Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR Kelebek ve zenci diye geçiyor genelde ismi sektörde.Yada ben öyle biliyorum:)Büyük ışık kaynağının önüne beyaz yansıtıcı demir çubuklara gerilmiş perde konuyor ışık kaynağından gelen ışık o perdeye dü... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: HDD kamera hangisi? HDD değilde kasete çekim yapılanlar daha iyidir.Ama profesyonel birşey istemiyorum diyorsun o zaman Sony'nin HDD modellerine bakabilirsin. |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONİC NVGS-500 Menü Daha açık nasıl anlatabilirim bilemiyorum. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar mohay tehey teheey:)Sanırım adamın söylediği şarkıdan haberi yok. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma Factotum film:D bilen olmadı clockworke devrettim. |
18 yıl önce | |
|
Cevap: ilk montaj denemem 😀 muahahah aha bana bişiler oliyor. |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sony HDR HC-1E hakkında HC-1E (E) genelde Pal olduğunu gösteriyor. |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR İngilizce olarak keywordlerden herhangi birini aratsan çıkıyor;keylight, studio light, kino, tutorial, light vs. www.b2dergi.com ilk sayısında ışık üstüne makale var okumanı tavisye ederim, sonrasında... |
Forumda Sinema'da Işık |
18 yıl önce |
|
Cevap: Sony HDR HC-1E hakkında Elindeki kablo yanlıştır.Kırmızı mavi yeşil ise yanlış kablodur.Svideo gibi birşey olması lazım composit deniyordu sanırım.sarı kırmızı beyaz |
Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar |
18 yıl önce |
|
Cevap: PANASONİC NVGS-500 Menü Bende Öyle düşündüm .Kesinlikle dogru söylüyorsun -SCENE MODE--PICT QUALITY--RED EYE--O.I.S--MEGA- Ne işe yaradıgını bilen varsa sevinirim...Basit ingilizce bilen herkes çözebilir Scene mode- hazır şa... |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Kaç Para Kaç Ben öyle g. yönetmenini yirim:) |
18 yıl önce | |
|
Cevap: Ben ekip aramayımda ekip beni bulsun. Ses ve müzik işleriniz Evet benimde yardım listemde ses konusunda baş sıradasın:) Zaten ses e pek değinilmediği için genelde yardım istenecek fazla kişi bulunmuyor. |
Forumda Ekip Arayışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: After Effects ile ilgili bütün sorunlar 10 bin dolar değil Kadir'in aldığı full artı full set 3.000 dolar.AE'de yapabiliyorsan yap, yapılsaydı millet gidip o kadar para bayılmazdı.Teknik olarak imkansız. |
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Cevap: Youtube'a erişim 😉 O kapalı sırada ne oldu merak ediyorum yani, eee açılacaksa neden kapatırla be insafsızlar.. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Kısalar İTÜ'de (Program Eklendi) Wörkşap olursa gelmeye çalışırım.Ödemeli kargo kabul ediyormusunuz mihehea- (bak senin gibi gülebilitem oluştu) |
Forumda Festival ve Yarışmalar |
18 yıl önce |