Hepa

Eklenen Forum Cevapları

Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR

Kelebek ve zenci diye geçiyor genelde ismi sektörde.Yada ben öyle biliyorum:)Büyük ışık kaynağının önüne beyaz yansıtıcı demir çubuklara gerilmiş perde konuyor ışık kaynağından gelen ışık o perdeye dü...

Forumda Sinema'da Işık

18 yıl önce
Cevap: HDD kamera hangisi?

HDD değilde kasete çekim yapılanlar daha iyidir.Ama profesyonel birşey istemiyorum diyorsun o zaman Sony'nin HDD modellerine bakabilirsin.

Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONİC NVGS-500 Menü

Daha açık nasıl anlatabilirim bilemiyorum.

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: İnternet'ten Videolar

mohay tehey teheey:)Sanırım adamın söylediği şarkıdan haberi yok.

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Oyun - Karelerden Film Bulma

Factotum film:D bilen olmadı clockworke devrettim.

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

18 yıl önce
Cevap: ilk montaj denemem 😀

muahahah aha bana bişiler oliyor.

Forumda Arşiv

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR HC-1E hakkında

HC-1E (E) genelde Pal olduğunu gösteriyor.

Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar

18 yıl önce
Cevap: IŞIK NASIL YAPILIR

İngilizce olarak keywordlerden herhangi birini aratsan çıkıyor;keylight, studio light, kino, tutorial, light vs. www.b2dergi.com ilk sayısında ışık üstüne makale var okumanı tavisye ederim, sonrasında...

Forumda Sinema'da Işık

18 yıl önce
Cevap: Sony HDR HC-1E hakkında

Elindeki kablo yanlıştır.Kırmızı mavi yeşil ise yanlış kablodur.Svideo gibi birşey olması lazım composit deniyordu sanırım.sarı kırmızı beyaz

Forumda Tüketici Sınıfı Kameralar

18 yıl önce
Cevap: PANASONİC NVGS-500 Menü

Bende Öyle düşündüm .Kesinlikle dogru söylüyorsun -SCENE MODE--PICT QUALITY--RED EYE--O.I.S--MEGA- Ne işe yaradıgını bilen varsa sevinirim...Basit ingilizce bilen herkes çözebilir Scene mode- hazır şa...

Forumda Yarı-Profesyonel ve Profesyonel Kameralar

18 yıl önce
Cevap: Kaç Para Kaç

Ben öyle g. yönetmenini yirim:)

Forumda Filmcilik Üzerine Tartismalar Yorumlar

18 yıl önce
Cevap: Ben ekip aramayımda ekip beni bulsun. Ses ve müzik işleriniz

Evet benimde yardım listemde ses konusunda baş sıradasın:) Zaten ses e pek değinilmediği için genelde yardım istenecek fazla kişi bulunmuyor.

Forumda Ekip Arayışı

18 yıl önce
Cevap: After Effects ile ilgili bütün sorunlar

10 bin dolar değil Kadir'in aldığı full artı full set 3.000 dolar.AE'de yapabiliyorsan yap, yapılsaydı millet gidip o kadar para bayılmazdı.Teknik olarak imkansız.

Forumda After Effects

18 yıl önce
Cevap: Youtube'a erişim 😉

O kapalı sırada ne oldu merak ediyorum yani, eee açılacaksa neden kapatırla be insafsızlar..

Forumda Konu Dışı

18 yıl önce
Cevap: Kısalar İTÜ'de (Program Eklendi)

Wörkşap olursa gelmeye çalışırım.Ödemeli kargo kabul ediyormusunuz mihehea- (bak senin gibi gülebilitem oluştu)

Forumda Festival ve Yarışmalar

18 yıl önce
Sayfa 253 / 397