Hepa
Eklenen Forum Cevapları
|
Cevap: Filmi gören var mı? Fırat tabi ki sana bi lafım yok:) Yanlış anlaşılmak istemem.Ama yani bu tür filmlerin izleyici kitlesi az olmasına karşın, ha Haneke deyince "iyi adamdır" denilmesini anlamıyorum, bi filmini yarım yam... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Filmi gören var mı? Bilmem Haneke sevmediğimdendir o.Aman sanat yapim öff şuraya böyle metafor buraya böyle meteor sokayım, millet kasılsın müzik koymayım.Bu ne abi bence sinema bu değil yani.Aysun Kayacı ne güzel demiş ... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Filmi gören var mı? Haneke boş bi adam olduğunu 2. kez gösterdi, noldu sanatsal manatsal vurumlar, duyumlar, duşvurumlar, metaforlar bi filmi 2 defa çekmekte neymiş... |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: İnternet'ten Videolar Harika harika harika! |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Ben sitelerden anlamamda bulmaya çalışırım birilerini. Bunlar belki yardımcı olur. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Üye kısmına "resimdeki kodu yazınır" gibi bir özellik koyulursa ortadan kalkar. Hani yazılıyor ya R54OHNÖ3 gibi bişiler yamuk yumuk.Onları botlar yapamıyor keh keh:) |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: B2 - Bağımsız Sinema ve Teknolojileri Dergisi 2. Sayı "b2 yi öyle kolay okuyup bitiremiyorsunuz," 😈 pdf ile uğraşmaktan bitmez tabi ki zum yap yok öbür sayfaya geç in out pöf tabi 😆 😆 |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Biraz da egigleia ve hepalili göbeği. |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: AFTER EFFECTS DERSLERi NiHAYET HAZIR Türkçe içerik içersinde en samimi ve yalın dille anlatılanı olmuş.Tebrikler, devamı dileğiyle. |
Forumda Duyurular |
18 yıl önce |
|
Cevap: Tanıtım Videosu Zamanla çekirge:) osss |
Forumda Arşiv |
18 yıl önce |
|
Cevap: Duyuyor musunuz? Ben de Dans eJay kullanıyorum ehi ehi |
Forumda Ses ve Kayıt |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Haha benimde kopyam var mı? |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: Benim de Söyleyeceklerim Var Ben de onları çözemedim ya yurtdışından türkiyeyi sinema dilinde çözmek isteyen çok kişi var yada istila ediliyoruz, yakında moderatörleri düşürüp yerine çıkıcaklar aman tanrım matrixxx |
Forumda Konu Dışı |
18 yıl önce |
|
Cevap: After Effects ile ilgili bütün sorunlar
|
Forumda After Effects |
18 yıl önce |
|
Cevap: 2007 ve İmdb (sinemanın sıçrayışı?) Ratatouille ve Bourne hakediyor diye düşünüyorum ama bi serinin 3.ü filminin girmesi ilginç tabi:) Juno'yu indirdim ama izlemedim daha pek matah durmuyor açıkcası.Diğerlerini de kısa dönemde izlemeye ... |
18 yıl önce |